onsdag, april 20, 2011

Egg-holdere

For noen dager siden fikk jeg en idé til hva vi kunne bruke noen av dorullkjernene våre til. Jada, har en skuffe full, for jeg husker hvor mye rart vi laget med slike da jeg var liten. Kjekt å ha liggende.
Jeg tok forarbeidet alene. Utklipping av "påskeharer",
så grunning, 
og litt rosa i ørene.
Etter en tur til byen i går hvor vi fikk kjøpt "øyar"
har Stjernebarnet i dag gitt dem liv og personlighet.
Det blir servert kokte egg (og Kinderegg) i disse på Påskeaften.
post signature

7 kommentarer:

Bondekona sa...

Oooooo, stilig.
Jeg har også sånne liggende...i påvente av at noen skal lage dem til noe fint.
God idè!
:)

Hverdagslivet sa...

Kjempe smart og kjempe fint! Riktig god idè;-))
GOD PÅSKE til deg og dine! Nyt de fine dagene vi har foran oss:)
Påskeklem er sent
Anne Karin:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Søøøøøte! ♥

Så kreativ du er da... makan!

God påske, snuppa!

*kleeeem*

marita sa...

Så skjønne dei vart! :) Og så smart å samle opp noken dorullkjerna, det skal eg og gjøre heretter! :)

perler på en snor sa...

FOR en god ide!!
Søte ble de også!!

HusmorDronninga sa...

Ooo.. så søte!
Stjernebarnet er virkelig flink! (ja.. du også da Mari Ann ;) )
Ha en fin påske!

Klem fra
Kjersti

Linda S sa...

Så søte desse var :)