tirsdag, april 12, 2011

Nye stjerner

Det er muligens ikke sommer enda, men våren er kommet for fullt. Stjernebarnet vokser, og nå merkes det særlig på fottøyet. Det meste synger på siste verset. Etter noen få tasteklikk er disse på vei hjem til oss. Satser på at størrelsen blir bra, det var det siste paret de hadde!

"Give a girl the right shoes, and she can conquer the world" - Marilyn Monroe.




Disse kommer fra danske Molo og er kjøpt hos www.samsofie.no.

Alle bildene er fra produsenten.
post signature
P.S: Tusen takk til FruFly for tipset!

9 kommentarer:

Marta - livet på landet sa...

Disse er så kule!!:)
Hadde garantert kjøpt slike, hadde jeg hatt ei lita jente:)

Klem!

marita sa...

Så evigkule dei var!! :)

Kort og Søm sa...

Kjempe kule! :O)

SamogSofie sa...

Håper de passer! Tror forresten vi får inn et par i str 28 igjen!

Frk.Virrum sa...

Kule..før eller senere passer de, vet du! Liker bloggen din, følger deg videre, jeg!

Bondekona sa...

Å, de var søte!
Kjenner opptil flere i min flokk som helt sikkert ville hatt sånne.
:)
Fin blogg.

idyll sa...

Kjempekjekke sko!! Skulle ønske de fantes til meg også jo:) Nei ble ikke Eiganes på meg, var jo alle på en gang.. Og siden jeg egentlig IKKE skulle gå på noen, ble det bare et par. Skålen er fra Fjelltun på Mariero:)

Håper du får med deg noen loppis før sesongen er over da:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oh, snasne sko! Kjenner en her som ville blitt henrykt, ja. ☺

Tulip sa...

Så flotte sko, skulle gjerne hatt slike selv:))
Håper dere nyter påskens første helg!
Her er det supert påskevær!!!