søndag, april 10, 2011

Se min kjole + oldemors nål

I dag har vært en innholdsrik dag. Stjernebarnet og jeg har vært i kirken og hørt en liten venninne synge. Deretter feiret vi bursdagen til farfar. Mens vi var der tok vi oss en tur i Vålandskogen og testet trampolinene - artig!
Farmor er en racer til å strikke! Stjernebarnet fikk i dag denne flotte kjolen med tilhørende pannebånd (som hun tok med seg i senga, derfor intet bilde). I tillegg fikk hun poloen som er inni, strømpebukser og nye truser. 
Denne nålen har tilhørt Stjernemannens mormor, Hui - Stjernebarnets oldemor. Den var i sin tid (ca. 20 år siden) en julegave fra min mann og hans bror. Ekstra stas at Stjernebarnet nå har arvet den, vi skal passe godt på at den ikke kommer bort!
post signature

5 kommentarer:

Whitebite sa...

å helledussen, så fin kjole!!

LIVET I DET BLÅ HUSET sa...

Herlig kjole til en nydelig liten prinsesse! Håper å få se bilde av stjernebarne i kjolen en dag:-))
Ha en god ny uke

Klemmer

Norwaystyle sa...

Super fin kjole. Jeg elsker mønsteret. Ha en fin dag.

luisafernandadelmar sa...

Så fin nål! Og ikke minst fin kjole:)

Anonym sa...

Hei Mari Ann! Så fin kjole Sissel har strikket!!:) Og nydelig nål etter Hui! På tide jeg legger igjen et spor her, er jo stadig inne og leser!!:) Kjempefin blogg du har!!:) Kanskje vi sees i påsken? Ossi sin 85 års dag? Klem Elisabeth i Arendal:)