onsdag, mai 25, 2011

Chanel & Deborah Lippman

I går kom mine foreldre hjem fra ferie. Snille mamma godsnakket med en dame på tax-free'en her hjemme, og fikk kjøpt disse Chanel neglelakkene til meg - selv om de egentlig ikke hadde lov å selge dem enda (why?!)


 Hva syns du, er gult kult? 577 Mimosa & 567 Beige Petal.

I forrige uke fikk jeg to glitterlakker fra Deborah Lippmann, ble så fornøyd med kvaliteten at jeg måtte klikke hjem to til som lander i postkassenany day now  ... ah, min venn ebay - etter tips fra min venninne Vibeke (som forresten kommer på besøk i Oktober!!!!)


Boom boom Pow og Happy birthday heter disse to herlighetene.

Prøvde å ta bilde av gullglitrende negler...


Jaja, dere får litt inntrykk av dem i alle fall... jeg sier som Camilla Pihl, det ser ut som Tingeling har flydd over neglene mine og drysset tryllestøv over de...

post signature

2 kommentarer:

Karianne sa...

Veldig fine! Gult er superkult!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Søta ♥ Jeg kjøpte Waking up in Vegas (?) og synes kvaliteten er superb, ny MØRK er bestilt. Ikke helt fan av den lyse grå, men skal prøve igjen med topcoat'en, den gjorde neglene mine skinnende nå. ;)))