tirsdag, juni 28, 2011

Green gate

Jeg kan ikke tro det. Etter over to år som blogger oppdaget jeg først i dag at Green gate lager barnetøy! Denne jumpsuiten *sukk* står høyt på ønskelisten. Men 195 dkk i porto? Tror ikke det... (har kjøpt liitt mye klær til Stjernebarnet i det siste, med salg overalt: Dundelina, Rose lille, Pomp de Lux etc).
Foto: www.camelandyak.com

Åh, ser så for meg min lille Stjerne i denne... 
*BE STRONG - JUST SAY NO* (og legg bort visakortet).

Ellers så skulle jeg egentlig startet sommerjobben i morgen - men er ikke i form og er blitt sykemeldt...Roper like mye hurra for det som jeg gjør for det syke skiftende været vi har i Stavanger for tiden. Sommeren må da bli bedre enn dette? Hvordan er sommerfølelsen hos deg?
post signature

8 kommentarer:

Luisa sa...

Uff da:( hva har skjedd! Du får fokusere på å bli frisk, og så kan du nyte sommeren som sikkert kommer sent i år. Den venter vel på at jeg skal bli frisk:p

Vibeke / Mammas Hus sa...

aiaiaiai ;)

marita sa...

Den var nyyyydelig! Masse god bedring til deg! Håpa både formen din og sommaren blir bedre! :)

Bondekona sa...

Lager de barnetøy også?..
Hmmm...best å ikke sjekke ut, tenker jeg.
;)
God bedring
(og været her er vel ikke så ulikt været hos deg, tenker jeg..)

MøbelPøbel sa...

Heisan fleisan! Så koselig at du vil følge meg:) Slenger meg med som følger her jeg..Fin blogg!!

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Denne var nydelig. God bedring til deg :)

Marta - litt mitt sa...

Hei!

Tusen takk for tipsene du la igjen inne hos meg!!:)

Kjedelig at formen ikke er bra:( Håper du blir fort frisk!!
Og været... Nei, hva skal man si.... Jeg blir helt matt!!!

Alexia sa...

kjempesøt jumpsuit!

sommerfølelse har jeg faktisk- selv om vi fryser litt!