mandag, juni 27, 2011

Har du møtt Kamille?

Bilde lånt fra www.yankodesign.com

...eller rettere sagt lest? Kamille er et blad jeg har abonnert på i flere år. Det er et "dameblad" som inneholder det meste. Mote, skjønnhet, interiør, reise, mat, familie - ja, alle behov oppfylles. Bedre enn Kinderegg :)

Jeg har nå muligheten å tilby dere 8 nr av Kamille + en valgfri velkomstgave for 199 kroner. Dersom jeg verver en person til vinner jeg en Fiducia vase, så dette er absolutt en slik vinn-vinn situasjon.

Trykk her dersom du vil ha et supert blad til en super pris ♥ 
ikke glem å sjekke ut den fine velkomstgaven og! 
 post signature

2 kommentarer:

dagdrømmeren sa...

Håper du får vervet en til da, den vasen er jo super! Og bladet er bra!

Ønsker deg en flott sommerdag
Klem Tonje
PS: vil du være med på min sommergibort?

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du er i det minste ærlig da! :) Hyggelig å kunne hjelpe! ;)