lørdag, juni 25, 2011

Litt maling + perler på en snor

I går og i dag har jeg fått malt litt småtteri. Mest nyttig er denne gamle eplekassen. Den har vært min mors - hun malte den grønn og hang den på veggen som hylle i sin første leilighet. 
Her er den delvis rosa, da jeg begynte å spraye den en gang - men gikk tom for spray - som jeg ikke fikk tak i igjen. Den ble stående ute ved lekestuen, uten mål og mening.
Vi har solgt det gamle stuebordet vårt og kjøpt et nytt, enklere fra Ikea (mer grått i virkeligheten).
Uansett: jeg vil ikke lenger ha masse rot på hyllen under - blader som flyter og raser ut på baksiden bare vi ser på dem - så trengte kjapt oppbevaring for bladene mine.
Ble veldig fornøyd med kassen, fargen er helt herlig. Fant koden til den her, og kaller den bare Fjeldborg lilla.

Synes fargen var så fin at jeg malte et lite fuglehus, en dukkeseng og en liten dukkevugge og benk med samme malingen. Kanskje det kommer bilder i morgen, lyset forsvant mens jeg holdt på i kveld.

Ellers har Stjernebarnet og jeg perlet smykker og armbånd i dag.







post signature

5 kommentarer:

Frk.Virrum sa...

For ei skjønn jente, og deilig lillafarge! Kom gjerne med flere bilder av det du har malt!

Precious Home sa...

Søt liten frøken du har!
Og så fin eplekassen ble med litt farge!

Ha en fin lørdagskveld!

Hegeslilleboble sa...

Kassen ble knallfin. Herlig farge:). Koselige bilder av en liten stjernefrøken også:).

Silje sa...

Hei!
Takk for koselig hilsen i bloggen min :)
Å da fant jeg jo veien til din fine blogg også!
For ei skjønn lita jente du har, å så fine perler!

Kassen ble kjempe fin i lilla :)

Vesken min er kjøpt på Ølen møbler, men merket er TineK, å jeg vet at Home&Cottage selger dem.

Ha en fin søndag!
Klem Silje

Anne-Marthe sa...

Så utrolig fin den kassa ble med litt lilla maling :D ELsker den fargen :)) også stilig når du fikk bladene oppi, rart hvordan blader kan være dekorativft :D klem gamletingretten