mandag, juni 20, 2011

Tømmerrenna 2010 vs. 2011

I år som i fjor stod en tur til Dyreparken i Kristiansand på sommerprogrammet vårt. Årets tur var ekstra staselig, da vi møtte venninnen min m/familie. Vi tok tog alle sammen - vår familie fra Stavanger, og de andre kom fra Oslo.

Mine facebook-venner husker muligens fjorårets Tømmerrenna bilde.
2010
Stjernebarnet var 2 år, og ville absolutt prøve. I ettertid tenkte jeg at jeg kanskje burde sagt nei. Men det må fortelles at da de rundet svingen etter bakken ropte hun "Mærr, mærr!" (mer, mer)

Og nå dette.
2011
Hun syntes det var skummelt, men kjekt og!
Stakkars Thea, visste ikke hva hun gikk til!
post signature

7 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Fantastisk det første bildet der:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herlige bilder! :) Lurer på om Hedda vil prøve.....

ennahs lille hjørne sa...

Artige bilder:) Kunne godt ha tenkt meg til kr.sand jeg også, men her blir det nok bare hunderfossen i år.

Tulip sa...

Thihi, ja det finnes mange utrolig flotte ansiktsuttrykk der tenker jeg.
Søt hun var i tømmerrenna både i år og i fjor!!

Kaja sa...

Haha, husker at jeg tok den når jeg var liten jeg også(kanskje ikke så liten men) - artig!

Luisa sa...

Så morsomt med bildene :D Hun er en tøffing!

Synnøve sa...

Ser ut som en super tur:) det er så GØY med alt som går fort!!:)