torsdag, juli 07, 2011

Blomster/Lin

I dag feirer vi at det er 4 år siden Stjernemannen og jeg sammen entret dørene i Stavanger Domkirke, og sammen gikk ut som mann og kone. 
Vi har med andre ord Blomster/Lin-bryllupsdag.  

Jeg har vært så heldig å få en radio i gave av min kjære! Så denne på 
en annen blogg, og synes den var så søt. Ganske så lik Roberts radioene, 
men i en litt annen prisklasse :) Ble så glad!



Solen skinner i Stavanger i dag, og vi har hatt en flott tur ned til sjøen sammen med søskenbarnet mitt og hans familie.



To søte tremenninger!

post signature

7 kommentarer:

Hverdagslivet sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen!:) For en fin gave å få. Jeg klarer meg ikke uten radio og har selv en tivoliradio samt at iPhonen jo også gjør nytten med en stasjonær stasjon. Ja vi har hatt det fint her i Stavanger/Sandnes i dag, nydelig vær og uteaktiviteter hele dagen lang. La oss håpe på noen timer i morgen også før regnet kommer til helgen.
Ha en fin kveld også da:))
Klem

Hegeslilleboble sa...

Gratulerer med bryllupsdagen, for en kjekk gave!

Kokosbollerina sa...

Gratulerer med bryllupsdag, og en kjempesøt radio. Bra mann du har funnet deg. ;) PS: Giveaway inne hos meg. :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse med gårsdagen, snuppa ♥

Snasen radio! :D

Luisa sa...

Gratulerer så mye! ♡ Og gaven er jo rett og slett nydelig! Ingenting er som en retro radio :D

ennahs lille hjørne sa...

Gratulerer med bryllupsdagen:)
Den radioen har jeg også sikla etter. Den er rett og slett NYDELIG..
Klem

Veronica sa...

Gratulerer med brylllupsdagen på torsdag :-)
SV: Hvis du trykker på denne linken..

http://regnbueglitter.blogspot.com/2011/05/nydelig-kameraveske.html

..finner du flere bilder av kameravesken, samt en link til nettbutikken :-) Ephiphanie bags

Ha en fin helg!