fredag, juli 01, 2011

Favoritt: Dundelina

For litt siden gjorde jeg et fantastisk nytt bekjentskap,
det norske barnetøymerket  


Klærne er basert på historier 
(som kan lastes ned under fanen for hver kolleksjon).
Sommerens historie er Dundelina og epletreet. En fantastisk bok! 
En printet utgave følger med hver kjole.

Stjernebarnet har nå tre plagg fra denne kolleksjonen:
+

=

Et "kråkekostyme" som er med i boken.


 
Lure løsninger om en ikke alltid vil ha vingene tilgjengelig.

Mygg hører sommeren til!

 Mygg = hjerter med paljetter


Foret med samme stoff som fuglekjolen - flott kvalitet.
Stjernebarnet og jeg måtte ha en alvorlig diskusjon i kveld 
for å få henne ut av klærne!

Hun er så heldig at hun har også fått tre plagg 
fra Dundelina på havets bunn:
 


Ble du like forelsket som meg? 
Trykk her for å besøke Dundelinas magiske verden.

Alle bilder er lånt fra www.dundelina.no. Innlegget er ikke sponset på noe vis.
post signature

6 kommentarer:

Ingvild sa...

Kjempesøte ting til inspirasjon for liten og stor :)
Så flott at du har egen bloggroll for Rogalandsblogger!
Takker og bukker for at du har lagt Pepperkakehuset til der sammen med bl a Søster Anne :) Stor stas !!!!

marita sa...

Åhh, så mykje fantastisk! :) Veit kor eg skal leite neste gang eg skal kjøpe noke til mi herlige niese :)

Jatte sa...

Hei på deg!

Så nydelige klær da - kjempefine med de detaljene!

Så moro du ville delta på give away!

Herlig blogg du har,
titter innom igjen!

Klem Jatte♥

dagdrømmeren sa...

Så søte klær da! Må nok titte litt mer inne på nettsida deres...

Ønsker deg ei god helg
Klem Tonje

dagdrømmeren sa...

Ser at du har ei liste over rogalandsbloggere du også. Kjempeflott! Nå kan jeg gå inn å besøke dem jeg ikke har selv....

Lillebølla sa...

Så fin blogg du har, kom over den ved ebn tilfeldighet:)

Flotte klær foressten, verdt å titte innom den nettsiden ja:)

-Lillebølla