tirsdag, juli 12, 2011

Finn.no

Stjernebarnet har hatt *kremt* en del sko i sitt tre år lange liv. 
Hun vokser fort, og alt er ikke like mye brukt. I dag la jeg ut en del av de gamle skoene hennes på finn.no - så kan noen andre søte små jenter få glede av dem (og vi får ryddet litt i huset). 
Vips, så er tre par allerede solgt, og mens jeg pakket dem ble jeg nesten litt vemodig. 
Fine skoene som ikke lenger er hennes...

Men innser at jeg ikke kan spare på alt.
Har mange sekker med klær på loftet som jeg burde gått gjennom.
Hva gjør dere med tøy/sko når de små vokser fra det?
post signature

8 kommentarer:

marita sa...

Eg tar vare på litt, lar venna/familie arve noke og resten går i nærmaste uff kontainer :)

marita sa...

Også skulle det stå at det øverste skoparet var fantastisk kule!! :)

Hilde GT sa...

Tar vare på favorittplaggene, resten går til fretex :)
Husker godt par ne 1 og 2 ;) Ne 1 er jo bare sykt kule!!!

Mari Ann / the Folding Chair sa...

Ja, de nike skoene er sykt kule. Begynner nesten å angre litt her... men har tatt vare på flere andre. Seriøst, hvor mange babysko kan vi ha i skapene?

Luisa sa...

Så fine!!! Gleder meg til å få en liten en en dag :)

Randi sa...

HEI! Brødboksen er av "ny" type! Hun huska ikke hvor den var kjøpt, men jeg mener jeg har sett slike på butikken Ting :) For noen nusselige sko! De øverste var råtøffe! Jeg har en gutt på 6 og har nesten ikke gitt bort/kasta noen ting. Men nå må jeg bare snart! Det blir bare skapfyll,og det tyter ut overalt! Men, det er så vanskelig å kvitte seg med det..... :D Ha en fin kveld! KLEM.

alexia sa...

Å så skjønne sko da!!!

de første barneskoene de hadde har jeg tatt vare på, alle 4 parene, og noen få babysko den minste hadde som bare er så søte....men ellers går det i den nærmeste uff-containeren ja. Om jeg ikke finner noen som kan arve de.

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg tar vare på det som er veldig spesielt og hjemmelaget - strikkede ting fra besteforeldre osv. Ellers gir jeg til venner/familie med barn som kan bruke det. Mamma hadde tatt vare på ALT fra da jeg og søskenene mine var små og det er lite som er blitt brukt om igjen...