mandag, juli 11, 2011

Tips: Starbucks

Har du smakt disse iskaffene fra Starbucks Coffee?
Mmmm nam! 

Men det er ikke noe jeg vanligvis kjøper, syns de er relativt stive i pris.

Men nå har Coop Prix tilbud, ta 2 for prisen av 1 
- og da er det jo ok å plukke med seg et par.

Tilbudet varer til og med den 16. juli, en dato som er lett for meg å huske. Stjernemannen fyller nemlig no'n og tyve for aller siste gang. 
Neste år tipper han over på riktig side av 30-tallet, som meg ;)
post signature

4 kommentarer:

Hverdagsliv sa...

Åhh.. Hadde jeg bare hatt en Prix butikk i nærheten! Jeg elsker kaffien fra Starbucks, men som du sier så er prisen litt stiv og det blir da bare kjøpt en gang i blant.

Hverdagslivet sa...

Jeg har enda ikke hatt glede av å smake på Starbucks, men ALLE snakker om det, så det er visst på tide å legge seg i selen..;-)
Klem fra meg

alexia sa...

ja jeg har smakt dem, og jaa, de er gode! Nå skal jeg ned på Prix, takk for tips!

Jeanette Lomeland sa...

Ikke ennå..foretrekker kaffen varm ^^