lørdag, juli 30, 2011

When pigs fly + rosa


For noen dager siden fant jeg noe kjekt jeg har lett etter en stund.
En flyvende gris jeg kjøpte i Århus da Stjernebarnet var 4 måneder.

Ryddet den bort på en lur plass, og fant den altså igjen nå.


En morsom sak som morer meg daglig *smil*.



Ida med bloggen Sukkertøy for øyet utfordrer oss til å vise noe rosa.
Et hyggelig innspill som jeg hiver meg med på. 
Stjernebarnet - som til min store glede elsket lilla 
- har hevet seg på rosabølgen. 
Rommet hennes er blitt litt preget av det i det siste. 
Her får dere forresten se tallerkenhyllen fra Ikea, som jeg malte knall rosa.


Bambusstolen har jeg kjøpt  på Fretex og malt med matallic maling i fargen orkidé.
Leter nå etter den perfekte runde puten til den. Noen tips?





4 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

wow så stilig tallerkenhylla ble!!!
Må få føttene i gir jeg også snart å få kapret meg denne herligheten.
Den passet jo perfekti rosa da på rommet :)

God lørdagskveld :)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Hihi den var morsom!!
Du, SDS, ikke dumt!
Lag gjerne et logoforslag?
Jaaa, vil ha med så mange som mulig!!
God klem :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Åh! FIIIIIINT!!! :D

Luisa sa...

Fint med rosa :) Og den flygende grisen er jo helt genial :D