søndag, august 28, 2011

Holiday! *bilderas*

Celebrate! 
Don't you just love Madonna?

If we took a holiday
Took some time to celebrate
Just one day out of life
 It would be, it would be so nice 

Ankommet Alcudia og klar for Bamseklubb. 
 *Spent*
 Her på en av Alcudias mange "rides"/karuseller.
 Her har pappa hoppet på etter at Stjernebarnet allerede har krasjet høylydt en gang.
De krasjet igjen. Bremsene var visst ikke av de beste.
Fra "Lion King". Stjernebarnet med blomst i håret.
 Hoppende glade på vei for å spise middag.
 Ny kjæreste, som Stjernebarnet traff kveld etter kveld...



 Mine foreldre :)
Underholdning for store og små hver kveld...


 "Ta bilde av meg på do mamma!"


 Bufo & Katty - hotell-maskotter
Bestefar og Stjernebarn
 Gikk sport i det å hoppe på bestefar!
 Buffet på hotellet var ikke feil!

Smart med tilgjengelige farger og papir til de små gjestene.



 A star is born??? snek seg opp før forestillingen...

Bamse - verdens sterkeste bjørn!


 Noen på terrassen - og noen inne foran tv'en ;)


Dansedokka
Et hotell som anbefales!
 Bestemor med Stjernebarnet.

 Stjernebarnet treffer Spark ved bassenget.

 Hotellkjeden hadde skikkelig opplegg med egne maskotter.
 Endelig sovnet hun...
På vei hjem - venter på bussen til flyplassen i Palma.



 *jeg er ikke trøtt*
*ikke jeg heller*

Farmor og farfar: neste år er det deres tur!!!

5 kommentarer:

Benedicte sa...

Det så ut som en herlig ferie. Heldige besteforeldre som får være medå tilbringe så mye tid med barnebarna.

Jeg har forresten endret navn på bloggen min, siddisliv passet ikke så bra nå som vi bor i Hgsd. Du finner den nå på www.koseligkaos.com

Ønsker deg en flott ny uke!
Benedicte

LIVET I DET BLÅ HUSET sa...

Så flotte bilder du viser, blir rent "misunnelig;-" og den herligste prinsesse du har!! Ser ut som dere har hatt en fantastisk ferie, velfortjent:-) Velkommen hjem til herlig Rogalandsvær he he, bare å innse at høsten kommer nærmere for hver dag som går nå. Blir jo litt koselig også da:-)

Ha en god mandag

Klemmer herfra

Alexia sa...

så masse fine bilder!
skjønn jente du har, og så kjekt å ha med besteforeldre på tur!

Hegeslilleboble sa...

Sååå kjekke, fine bilder! Ser at dere har hatt det topp:)

Luisa sa...

Så masse fine feriebilder! Stella er så søt, tøff og stilfull :)
Jeg skal så sykt ta med meg B på en sydentur i oktober, fordi jeg fortjener det :p