fredag, august 05, 2011

Parfyme tips ønskes!!!!

I dag hadde jeg min siste vakt på sommerjobben, 
og nå har hele familien
F E R I E !!!


Tur til det O' store utland nærmer seg.
Tax free shopping...


I år skal jeg spandere på meg en ny parfyme. 

Men med en lite shoppeglad mann, 
et utålmodig barn, 
en bestemor (ikke egentlig noe problem når det kommer til shoppingen)
og en bestefar på slep,
så er det greit å handle effektivt og målbevisst på flyplassen.


Jeg ønsker meg derfor tips til gode parfymer. 
Selv om det ikke er sikkert at de lukter godt på meg er det gull verdt
å vite om noen jeg kan sikte meg inn på.


Bildene viser noen av parfymene jeg har brukt de siste årene. 
Alle bilder via google

God helg til alle som er innom!

13 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Eg har forelska meg heilt i ein som heite "Merry Me".. huske ikkje heilt merket.. men er den som blei gitt ut som bryllups parfymen til William og Kate... Syns an lukta heilt fantastisk.. men får ikkje tak i an nåkenplass.. hehe...
Angra selvfølgelig på at eg ikkje kjøpte an når eg prøvde an... men det va jo dagen før Kretatur.. så DET va jo litt dumt :P

Kos deg med ferie!
Klem fra
Kjersti

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Takk for signatur:)
Jeg kjenner ikke disse duftene.
Men jeg har selv brukt noen av ... Britney hihi.
Likte den rosa, typisk meg den lukta. Nå er luktesansen min midlertid litt forstyrret etter en bihulebettennelse, men anyways, lykke til med valget!

hobbyvimsa sa...

hei høpp!!

Så gøy du vil være med på min lille gi vekk:)

Lykke til:)

Jeg kan anbefale deg min favoritt

Chanel Chance
Den er helt nydelig,lykke til med valget:)

Ha en fin helg:)

Klem Linda:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg vet jo ikke hva disse lukter da, men de siste årene har jeg brukt Elizabeth Ardens Provocative Woman. :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

http://www.valentineperfume.com/Elizabeth-Arden-Provocative-Perfume-for-Women-1-oz-Eau-De-Parfum-Spray-p-22723.html

:)

Siv Toril sa...

Hei hei! Skjønner hva du mener med effektiv shopping:) Var selv til utlandet i sommer og man kan si det måtte gå litt unna ja..:) Jeg har to favoritter... (Er foresten mørk og det har jo noe og si...) Høst og vinter bruker jeg "Jean Paul" og vår sommer bruker jeg " Euphoria". Den sist nevnte har de i flere nyanser alt etter om du er lys eller mørk. Jeg bruker selv den mørkeste med bodylotion til i samme merke. Lykke lykke til med tur og kjøp! Klem

KROnPRINSESSENE sa...

Jeg er ikke den rette til å komme med råd angående parfyme, men titter bare innom for å si TUSEN TAKK for din stemme :)
Du er snill og takk for fine ord også.
Så kjekt med ferie i vente :)
Nyt lørdagen videre.
Klem May Helen

Bondekona sa...

I hele mitt liv har jeg kun brukt en parfyme.
I to flasker..
Bruker sjelden parfymen, og er veldig kresen, men den jeg har falt for heter Oui fra ...YvesSaintLaurent, kanskje...?
Den er herlig!
God tur, lykke til og ha en deilig ferie!

marita sa...

Her går det i ein gammal favoritt for tida; Dolce Gabbana Light Blue. Til fest er Versace Woman den beste eg veit. Også synes eg Versace Bright Crystal og Armani Code lukta fantastisk.

RosMari sa...

Så koselig blogg du har og jeg har lagt meg til som følger. Min favorittparfyme er Giorgio Beverly Hills. De selger den ikke på alle tax-free, men jeg elsker den. Kjekt at du vil delta på min GIVE AWAY og har linket bildet. Lykke til i trekningen og ha en riktig god ferie... Klem fra Rosen

Trådsnella sa...

Takk for koseligt besøk på bloggen min ;) hmm, parfymetips er ikke enkelt, for det som lukter godt på en person trenger ikke være god på en annen. Men mine favoritter er...
narciso rodriguez - for her
DKNY- be delicious
Ralph Lauren - romance ;)

Ha en fin fin kveld
Silje ;)

ak sa...

Hei! Gardinen er fra Jotex :) Parfymetips: Gucci Envy Me er min favoritt :)
Klem AK

Lekenhverdag.com sa...

Så deilig! Ha en super ferie!

Ang parfyme, digger jeg Gucci. Den første du viser her er herlig, men de har også mye annet bra, så jeg ville i hvert fall sjekket ut den hyllen ;-)

Kos dere!!