onsdag, august 10, 2011

Pimpet dukkehus

Stjernebarnet var så heldig å få et dukkehus til jul. 
Etter å ha tenkt på det en stund bestemte jeg meg for at vi skulle male treverket hvitt.
(Glemte å ta bilde før jeg startet - taket var rødt som murveggen.)

Men da jeg først fikk ånden over meg ble det litt anderledes enn planlagt.
Lilla maling kom frem. 


Så tok det ene det andre.


Vips!


Ferdig malt og tapetsert dukkehus.

Både Stjernebarnet og mor ble riktig så fornøyde.
Hva synes du? 

Mari Ann

15 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

ÅIj, Stilig det ble!! skjønner godt at stjernebarnet ble fornøyd!!! :)
Stilig med de forskjellige tapetene!
Lilla kan jo aldri slå feil heller :)
(min favorittfarge)hihi

Ha en fin kveld.

Bondekona sa...

Ahh,,, så mye finere!

Laila sa...

Ble kjempenydelig! :)
Jeg tror kanskje en viss frøken Susanne (Sukkertøy for øyet) ville flyttet inn her! hehe!

Bra dere ble like fornøyde begge to ♥

HusmorDronninga sa...

Åhh..lekkert! Likte det kjempegodt :)
Og eg har virkelig dilla på mønsteret fra Søstrene Grene om dagen.. ahhh..Dig it! :P
Heldige stjernebarnet altså!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Stilig, et sånt har ingen andre!

Torill sa...

Kjempeflott! Likte at det ikkje var rosa.

Sukkertøy for øyet sa...

lol

Herlig dukkehus!
inspirerende må jeg si :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempekult! :D

Tror dere må komme HIT jeg, så vi får gjort ferdig noen av mine prosjekter. ;P

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Kjempefint dukkehus!
Gjort en kjempejobb der.

Så synd at du ikke vet hvor dukkevogna di er. Håper den dukker opp!

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Hehe, nei jeg har nok fått min ny av foreldrene mine en gang rundt 85. Bodde nok på Østlandet da.

Linda S sa...

Så fint det blei :)
Takk for kommentaren på bloggen min foresten... babyjenta vår skal heite Celina :)

Luisa sa...

Så fint det ble :D Fikk lyst til å bli liten igjen nå.. hehe :)
Det går forresten fint med foten, skal ta av gipsen i morgen!!! Gleder meg, men er redd for at det blir krykker en god stund framover, vi får se. Er du klar?

Judith sa...

Kjempefint! Både dukkehuset og settekassen ble utrolig fine:)

alexia sa...

å så fint, flink du er!

hobbyvimsa sa...

Det ble kjempe fint..Nydelige farger:)

Stemmer jeg:)

Nyt ny uke:)

Klem Linda:)