søndag, september 11, 2011

I ♥ Debbie

I går skrev jeg at jeg hadde fått en fin gave.
 Mamma har vært innom Hos Lisbeth i Lyngdal og kjøpt de fineste ankelbootsene til meg.
Skoene er av merket Debbie, og de er helt fantastiske på foten!

♥♥♥

Vi har en annen fabelaktig nyhet i huset.
Endelig en fin lampe over spisebordet!

I dag har vi hatt besøk av fineste Hilde med størstegutten Snorre.
Stella og Snorre. De er fine sammen!

Men nå er Kaptein Sabeltann slutt og vi skal på loftet.
Natta, og fin søndagskveld til deg.

Mari Ann


11 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Utrolig kule sko!
Og lampen passet fint inn...
Kjekt med noe nytt både til hus og en selv ;)
Nyt søndagskvelden.
Klem May Helen

Vibeke / Mammas Hus sa...

LEKRE og NYDELIG! :D

Vi gleder oss til det er vi som er på besøk ♥

Luisa sa...

Elsker lysekronen!!! Fiiiin!
Og du, de skoene har jeg også hatt i tankene hehe :p Veldig fine!

Vett ikke om du noen gang fikk svar, men jeg skulle hete Luisa Fernanda, så måtte de slenge på del Mar for at det ikke skulle bli helt likt :p

Torilpia sa...

Heia - lenge siden jeg har vært innom her :o) Så lekker bloggen din har blitt :o)

Lekre var bootsene du fikk av mammaen din .. og den lilla vesken også :o) Jeg er helt lilla for tiden :o)

Nydelig lysekrone - den likte jeg veldig godt.

Håper alt er bra med dere alle og at dere får en super ny uke - stor klem fra Torilpia :o)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Var populær den rosa Dymo-tapen, har eg forstått:) Sjekk her: en.dawanda.com - søk etter Dymo tape, så finn du nok sorten...

Martilie sa...

Dette var skikkelige WOW-sko!! Helt RÅ :)

Tusen takk for supert navneforslag og for at du vil delta på Giveaway!

4 lodd er reservert for deg :) Lykke til!

Klem fra Tove

salige lavendel sa...

Du og du for en flott og staselig lysekrone!!! Skoene også =)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

kjempetøffe!
du, kommer du på treffet på tirsdag?

Tulip sa...

Så flotte sko:) Kule var de, og sikker veldig fine til jeans:)

Kos deg!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oh, lekre boots!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hahahaha! Vi er glade i tv her også, så dørene blir nok stående åpne så godt som hele tiden, kanskje jeg blir gal og hekter de av til slutt, men jeg var så lei av hylla, og det vil bli godt å lukke når vi har gjester i stua, da kan vi liksom fjerne den helt. ;)