lørdag, oktober 15, 2011

Høstmarked i byen

I dag har Stjernebarnet og jeg vært på bytur med min mamma.
Shopping lykke!
Første stopp var på den skjønne butikken Hos Tora, hvor 
*hurrahurra* jeg fikk meg nye lattekopper/svibelpotter alt ettersom.
Høstmarked-kupp :)
De lilla heter Naomi Plum, og de blomstrete heter Vallery.
Et besøk på Indiska resulterte i en nydelig silketopp og ny ørepynt.

Men dagens kanskje beste kjøp: min nye jakke!
Selvsagt faux fur...
Mannens kommentar da jeg kom hjem var at jeg "så ut som en rev, 
men den var ikke så verst". 
Jeg velger å tolke det som at han synes jeg var FOXY *lol*.

For de som måtte føle at det mangler barnetøy i dette innlegget,
her er to pysjamaser Stjernebarnet fikk i posten i går.
 Gjett hva hun er opptatt av for tiden da?
Ellers var vi på utkikk etter turn/danse-drakt til henne i dag.
Utrolig dårlig utvalg, og vi endte med en hvit Hello Kitty sak fra HM.
Stjernebarnet var superfornøyd og hadde 
den på seg til hun skulle legge seg.

Da hun skulle på do (hele drakten må av, kan jo ikke henge rundt anklene)
gikk hun og holdt seg til hun hadde funnet en kleshenger 
hun kunne henge den opp på (what?!?).
Hm, mulig hun observerte at jeg hang opp mine nye klær.

God lørdagskveld, nå skal vi se ny episode av Dexter.

5 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ååååhhhh....! Jeg vil ha LILLA kopper, til kupp-pris!! ;P

Og Hedda sier nok Åååååh! til pysjene. ;)



Datteren din er gal btw *flire*

Luisa sa...

Så kos, og så mye fint :)

Whitebite sa...

sååå mye fint!
jeg var også innom Tora og gjorde noen GGkrus-kupp!

nydelige de lilla der.. :)

Trine sa...

Kjæææææææææære vene - jeg sitter å ser gjennom gamle innlegg og kommentarer. Og jeg har ikke fått med meg halvparten av kommentarene. Også ser jeg konglene..... Jeg har helt glemt det bort!!!!!!! Jeg la 3 fine kongler i en skoeske på gangen. Til en vinner. PÅ gangen er det mange greier. Og mye rot. Og der ligger konglene. Fremdeles. Under noe rot; Minner mannen min meg på!!!! Jeg skal sende de imorra den dag!!! Jeg vet ikke om jeg har adressen din???? Jeg har vært utrolig fjern i lange tider. Og jeg bare beklager. Jeg må nok lage et eget (flaut) innlegg om dette... Gå`kke an!!!

Send meg adressen din asap. Og du har iallefall litt julepynt i posten snart.

Herreguuuuud så flaut. Og jeg slenger på en klem :)

♥ Netta ♥ sa...

Dette høres ut til å ha vært en super og lønnsom bytur med din mamma. Nydelige kopper, ørepynt og übercool jakke :-)

Kjempekoselig at du vil være med på min giveaway. Vi får satse på at du har trukket ett av vinnerloddene, det vil morgendagen vise ;-)

Ha en fortsatt fin helg!

Klem
Netta