mandag, oktober 24, 2011

Jackpot!

Ja, det tenkte jeg etter dagens tur på Posten :)


Litt lå i postkassen til Stjernebarnet (nye perler og pakke fra ei venninne),
og hentelapper til meg.


 Fantastiske giga-kongler og tøyposer fra Trine
Tusen takk, disse slår mine stakkars Stavangerkongler ned i støvlene!


 Stjernebarnet ville ikke være passiv tilskuer til fotograferingen.
Pynte med popcorn da (hehe, rester da, Vibeke!)


 Pakke nr. 2 inneholdt to innrammede print av kunstneren Poul Pava.
Disse vant jeg hos Marthe, tusen takk - gult er KULT!


 Også denne fotograferingen ble sabotert pyntet på av Stjernebarnet.

 Til slutt; kassen med godsaker!

 Til de som ikke er kjent med Hervik sine produkter kan jeg 
fortelle at deres saft og syltetøy produkter er 100% naturlig, 
og det blir ikke brukt kunstige konserveringsmidler, søtnings- og fargestoffer.


De anbefales derfor særlig til barn.

 - og de smaker fantastisk!

10 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hahaha, lissom at ikke Stella får popcorn HVER dag. *fnise*

SÅ kule bildene var, og de passer jo perfekt hos dere :D

Nå har jeg blogget jentene også ;)

ennahs lille hjørne sa...

Så herlige premier :)

Hervik sine produkter er kjempe gode. Digger safta spesielt!!! nammm

Ha en fin uke og kos deg med både saft og syltetøy :)
Klem

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Mmmm just love Hervik. Har bestilt noen ganger derfra jeg også, men har funnet litt i butikken i det siste.
Ha en flott uke

Klem

deasogmia sa...

kjempe fine bilder! gøy å hente posten når en får sååå mye spennende!

girasole sa...

Anbefales særlig til meg også :) - som måtte på legevakten å få 4 sprøyter etter allergisk reaksjon sist jeg fikk i meg fargestoffer! Nå vet jeg hvilket syltetøy jeg skal kjøpe! :) Ikke noe mer kunstig her i huset!

Luisa sa...

Så masse fint!!! Store kongler, kule bilder og masse digg i posten, det er ikke så verst :) Vi har hytte ved Hervik, våre bær har blitt brukt til syltetøy og slikt ;)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

å shit nå kom jeg på at jeg må hente noe på posten :)
hervik er digg, er det billigere å bestille slik enn å kjøpe i butikken? må kanskje prøve det i såfall.
god kveld!

Fruen fra Trondheim - Marthe sa...

Det var godt at de falt i smak:) Beklager for at det tok en evighet å få de;)

Ha en herlig dag.

Klem

Torilpia sa...

Så spennende med mange pakker .. her har det vært stille på den fronten en stund .. :o)

Kjempekongler har vi vært så heldige å finne i hagen til min søster - de overtok et hus etter et gartner-ektepar fra Tyskland .. men dessverre har min søster fjernet trærne fordi de vokste for nært huset og var blitt veldig store. Men en diger pose ble det før trærne var borte .. :o)

Hervik produktene er kjempegode. Sitter med julekatalogen og teller på knappene - skal - skal ikke ..

Artig "popcorn-sabotasje" .. er så søte når de skal gjøre det "fint" .. haha ...

Håper dere har herlige høstdager - stor klem :o)

idyll sa...

Oi, tenk å få så mange kjekke pakker i posten! Litt for alle jo:) De konglene var knalltøffe.. Ser du har funnet noen nydelige kopper under her, frister med en god kopp te nå kjenner jeg!! Klem fra Idyll