fredag, oktober 07, 2011

Kjekke premier!

I det siste har jeg jammen hatt litt vinnerlykke igjen!
Dette kule peace-armbåndet vant jeg hos Rikke, Frk. Kastås, hun har designet og heklet det helt selv!
Tror muligens det kan bestilles i eplabutikken hennes :) 

Og i dag landet nok en pakke i postkassen vår.
Selv om jeg visste hva jeg hadde vunnet var det stor stas 
å få se den flotte puten i virkeligheten. 
Denne vant jeg hos Anne Marie med bloggen Hogstadvika.



Anbefaler alle en tur innom disse to koselige bloggene.

Stjernebarnet sover borte i natt, og pappaen hennes 
og jeg lader batteriene til i morgen.
Da får vi nemmelig en liten overnattingsgjest, 
for aller første gang! Foreldrene til Stjernebarnets 
barnehagevenninne gifter seg, og vi skal hente henne hit 
etter middagen. Spennende!

God lørdagskveld til alle dere fine som er innom :)

5 kommentarer:

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Kjempefine begge premiene!
Så heldig du er da, ska sei!
God helg til deg <3

Hegeslilleboble sa...

Så kjekke premier, heldige du:)

Karoline sa...

Heldig! Jeg har aldri vinnerlykke.. Vinner ikke på flaxlodd en gang ;s
Utrolig fin pute forresten!

// Åå, så søt du er! Tusen takk for komplimentet - har bestandig vært litt usikker på munnen min, så den kommentaren gjorde godt :)

Tulip sa...

Så heldig du har vært som har vunnet!

Flott den puta du har kjøpt:) lekker

Luisa sa...

Så fine premier! Alltid gøy å ha vinnerlykke :) Håper overnattingsbesøket gikk fint, tenk så koselig med første pysjfest :)