lørdag, oktober 08, 2011

Møbelfikseri

 Min fantastiske stol (130,-/fretex) er i ferd med å  falle fra hverandre!
 Eller, vel, ikke hele stolen da. 
Bare dette båndet som går rundt hele greia.
Det har løsnet (med litt hjelp av søte små barnehender).
 Resten av stolen er tipp topp - faktisk perfekt ♥
 Etter mye om og men har jeg endelig somlet meg til 
(å få sendt mannen avgårde for) å kjøpe møbelspiker.
Eller dekorstifter som de heter hos Clas Ohlson.
Hva synes vi? Sjarmerende skjevt?
Hadde jeg bare hatt mer enn 1pk (= 30 møbelstifter)
ville den blitt ferdigstilt også ;)
Note til mannen: innkjøp i større kvanta neste gang!

Nå skal vi kose oss med noen episoder av Modern family 
- årets store Emmy vinner. Anbefales!

God lørdagskveld alle sammen!

6 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Seriøst, 30 stifter?? Mannfolk ;P

Sjarmerende skjevt ja! :D Og for et blikkfang!!

Mari Ann / the Folding Chair sa...

Den skal være ferdig til du kommer, V!!!!

Martilie sa...

Synes det ble lekkert jeg - herlig stol! Skikkelig happy happy.. :)

Lekre støvler og støvletter - skodd for det meste du nå :)

Ha en fiiin kveld og søndag!

Klem fra Tove

idyll sa...

Så flinke du e, ble jo knallfint:) Visste ikke at de hadde slike stifter på Clas Ohlson! Takk for tipset... OG helt enig, Modern Family er knall bra serie...:)

Luisa sa...

Så stilig! Jeg hadde sikkert aldri komt på det jeg..

modernestil sa...

Jøsses så stiligt det blei, og sjølv som det ikkje blei linjal-beint så er det ein sjarm med det alikavel:) Har planer om å lage ein hodegavl med slike stifter med trudde det var kun møbelsnekkeren som kunne sette dei i... så tusen takk for godt tips. Og 1000 takk for at du har lagt deg til som følger av bloggen min, legger meg til hos deg også:)