søndag, oktober 09, 2011

Tupper på tur

Som tidligere nevnt har vi hatt en liten overnattingsgjest i helgen. 
Et særdeles lydig barn, som oppførte seg litt anderledes
enn mitt verste.trassalder.ever Stjernebarn.
For det aller meste har det gått greit, selv om vi alle sammen 
har vært oppe siden 05.45 i morges. Det er tidlig på en søndag det! 
Mannen bakte scones (1000 husfar poeng) - og vi hadde en kjempefin 
frokoststund mens det enda var beksvart ute.

Litt senere tok vi oss en tur i skogen,
godt planlagt - rett etter vi kom hjem igjen begynte det å hølje ned.
 En liten rast i skogen gjør godt.

 Bakemester Harepus
(Må også skytes inn at han har klippet hekken i dag, 
1000 husfarpoeng til!)

Ute av skogen på andre siden finner vi klipper og sjø. Alltid spennende!

Nå er jeg alene. Skal lese litt HMS-ledelse.
Stjernebarnet sovnet utmattet kl. 18 
(til så godt som ingen protester!) og mannen stakk ut en tur.
Peace & Quiet 

7 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Ohh...holy... Kjekt med overnattingsbesøk da! Men sov gjerne "litt" lenger.. :P

Den lille røveren min er vanligvis ikke noe B-menneske hun heller..hihi... men i dag slo hun virkelig til! Etter å ha drukket en flaske melk 0630, sovna hun jammen meg til igjen.. og mammaen og pappaen fikk sove helt til kl 10!! Det er jammen meg ikke hverdagskost det ;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kooooselig! :) Vi sover lenger enn det altså, i dag sto de opp kl 8, og det var tidlig. ;)

Tipper S var i lilla....? I så fall har vi lik smak, som om vi ikke visste det. ;P

Vi tar med godt yttertøy og gleder oss til jentehelg! (Gjerne med bakemester som lager frokostscones ;))

idyll sa...

Ooooh... nå er jeg spent!! Kjører forbi i kveld og skal jammen huske å titte opp:)

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Som dere har kosa dere! Skjønt det var noe tidlig å starte søndagen, ja.. :p

Håper ukestarten har vært mer bedagelig ;)

Klem!

idyll sa...

Hehehe... Ja det var noen overfylte eksemplarer av veranda arten;) Tihi.. skulle gjerne hatt en av de skjønnasene der ja!! Ha ei fine helg, stor klem

Janne sa...

Så gøy du vil være med i min give away!! Lykke til :D

Oh, trassalder ja....det har såvidt begynt her i hus ;)

Snuskebassa sa...

Hei!
Så kjekt at mannen har tjent opp så mange poeng :-) Er spent på hvordan vår husfar har ordnet seg når vi kommer hjem fra høstferie i morgen.... he he :-)

Bling støvler... Jeg har bare sett dem, på en dame. Har sjekket på nettet, men finner dem ikke. Etter sålen å dømme er det enten DR. Matrin eller Ilse Jacobsen?

Skulle nok ha spurt, men jeg var så sikker på at de med letthet kunne legges til listen over gjenfinnbare objekter. Ja, ja
Klem fra LIV