lørdag, november 12, 2011

Juleønsker

Tikk-tikk-tikk: nå er det ikke lenge igjen til jul!!!
I den forbindelse har det begynnt å komme inn forespørsler 
om hva vi ønsker oss,og siden jeg ikke har noe annet å blogge 
om for tiden offentliggjør jeg noen ønsker her
(de fleste bildene kan klikkes på).

Mammas ønsker:
Disse digg skoene fra Sorel. Str 38,5.
CHECK!

Den nydelige fotobagen, Posey.

Skjerfet Faded star/farge flintstone fra Beck Søndergaard.
Finnes også her.

Vesken Mila/farge mauve wood fra Beck Søndergaard.




Øredobber fra Tine-K.


Ulvepute fra Living, et kupp!


Kahler vase
(finnes også på Ting-butikken / Brødrene Pedersen)

Gul Mari skål fra Iittala. Stor eller liten spiller ingen rolle!
CHECK!


*   *   *

Stjernebarnets ønsker:
(og noen ting jeg ønsker for henne)

Tips: det meste i r o s a vil nok slå an!

DSi R o s a  m/Barbiespill

Dora spill til DS

Lalaloopsy dukke.
Viktigste kriteriet er R o s a  hår.


Lalaloopsy spill til DS

Trunki koffert - rosa. 




Bananagrams - finnes på feks Norli

Sykkelvogn

Ullkjolen "Oslo" fra Woolland

Ulltopp "Stavanger" fra Woolland

Ullbukse, "Hamar" fra Woolland

Innesko i gull fra Bisgaard, str. 26

Langermet, rosa nattkjole, str. 104. 
Denne er fra skjønne Cotton & Button.
CHECK!


Stjernemannen forholder seg taus, 
så jeg må komme tilbake med eventuelle ønsker fra han.


*   *   *



3 kommentarer:

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Herlig ønskeliste du har. Tror nok det blir Ds spill på ønskelisten her i huset også. Dora er jo en favoritt til minsten:-)

Klemmer herfra

Bondekona sa...

O no.
Nå ønsker jeg meg mer også..

Klissi sa...

Hm, jeg tror det finnes en designer knockoff-versjon av det skjerfet på highstreeten, hvis sånt skulle være av interesse? Ellers takk for besøk på bloggen min :o)