tirsdag, november 22, 2011

Kosedag

I går hadde jeg eksamen i arbeidsrett, som jeg tror gikk greit.
Det blir rolig her inne i eksamensperioden,
men har bare en igjen så er det juleferie!

I førjulstiden har jeg mange koselige planer,
og etter en spontan liten shopping tur til Sandnes
i dag har jeg litt nytt å pynte med.

Hos Frk. Lykke kjøpte jeg disse hvite porselensdyrene 
og konglen fra By Nord. Jeg har ønsket meg disse 
siden første gang jeg så dem på nettet.
Mulig jeg må kjøpe de to siste, kaninen og pinnsvinet, 
neste gang. Utrolig fine!

Turen gikk videre til SMAK - der var det fullt av små og store skatter.
Hadde det ikke vært for studielånets begrensninger 
kunne jeg kjøpt hele butikken!
Kongle, sinkhus og hjerter er fra Walther & co.
Den bretta stoffstjernen er fra Maileg.

Det store stjernefatet kjøpte jeg på Villa Rosa,
og lyslykten i fattigmannsølv (Riviera Maison) 
fant jeg hos Krossen kjøkken & interiør.

Og nå enda mer moro :)
Jeg hiver meg herved med i Mrs. Hardys utfordring 

Zoomer ut litt...


 ....og zoomer ut litt til...

Langt i fra en perfekt og ryddig stue ;)

Klikk deg inn hos Manuela for å se flere bidrag.

I morgen venter HMS-bøkene på meg. 
Ønsker alle som er innom en fin uke!

Mari Ann

7 kommentarer:

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Så flotte ting du har kjøpt deg! Ser at flere av tingene står på handlelisten min også neste gang jeg er i Sandnes:-) Syns Villa Rosa har blitt helt fantastisk etter at de flyttet, har kjøpt meg noe derfra jeg også.
God kveld til deg og lykke til med eksamen

Klemmer herfra

Luisa sa...

Så masse fint!!! Gleder meg til jul :D

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Hei søta!
Først av alt: så FLOTT taket ble! Tenker det var digg å få gjort! :)

Så mye fint du har kjøpt deg! ByNord har så mye fint... *sukk*

Masse lykke til med eksamen!!
Klem på deg

Har en drøm... sa...

Så mye fint du har shoppet deg;)
Elsker de søte dyrene ♥
Og den utfordringen er RÅKUL altså, hihi;)

Klem Line

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

fiiine shoppingfunn!
så morro at du er med :)
klem m

dagdrømmeren sa...

Ser at jeg må en liten tur til smak i neste uke :) Så mye fint!
Hihi, herlig rot :)
Klem Tonje

Ege sa...

Ja slik er virkeligheten ofte :)