søndag, desember 18, 2011

Heldige oss!!!!

Etter en lang dag på jobb i går kom jeg hjem og fant noe kjekt i postkassen!
Skjønneste Vibeke hadde sendte en julehilsen til meg og Stjernebarnet.
Jeg fikk sinkhus som jeg hadde ønsket meg og lava armbånd 
laget av fruen selv - perfekt!

Stjernebarnets gave forblir innpakket i noen dager til, noe hun ikke var særlig fornøyd med ;)

Tusen takk, fineste V.

* * *

Vi har vært på juletrefest i barnehagen i dag,
i regi av "your truly".


Ett ganske artig, men ikke representativt bilde fra festen. 
Det gikk langt i fra så hardt for seg som det ser ut til her. 
Stjernebarnet i lilla kjole.

Nå er jeg ferdig med alt jeg hadde påtatt meg før jul,
og jeg starter min juleferie i morgen.
Klar for de siste innkjøpene, tjoho - 
Jeg elsker julen!

4 kommentarer:

dagdrømmeren sa...

Heldige dere er!
Ønsker deg en fin fjerde søndag i advent - kveld
Klem Tonje

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Heldige oss:-)) Ble så glad da jeg fant ut at jeg hadde vunnet.
Bilder av baby kommer, har det bare litt stritt med bekkenet, krykkene er bestevenner for tiden:-( Heldigvis er mannen hjemme

Klem

Frøken OppNed sa...

Kos deg masse i juleferien! Fin blogg :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Søøøta ♥