onsdag, februar 22, 2012

Nye regler!

Stille og rolig på bloggen nå om dagen. Tiden flyr.

* * *

Ny wallsticker er kommet opp på vaskerommet/gjestetoalettet.
Laundry room rules.


Forening hos meg i går,
med de fine jentene fra barselgruppa. 
Legger med et bilde i tilfelle noen av 
dere finner veien innom, 
men siden jeg ikke har innhentet tillatelse
er dette den sensurerte utgaven :)

Gleder meg til neste gang!

Nå: litt sofa-slacking (trente tidligere i dag, 
så gjør det med god samvittighet), 
mens vi venter på ny episode av Lillyhammer.
Følger du med? Vi er småhekta...

Klem fra Mari Ann




6 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Så herlig wallsticker!

Takk for god klem inne hos meg, det har vært en tung dag så det trengtes.
Ønsker deg en finfin lillelørdag!
klemklem

dagdrømmeren sa...

Hekta på Lilyhammer vi også :)
Likte ordene på veggen på vaskerommet deres!

Dette er herlige jenter, Mari Ann. Lover; ingenting å grue seg for. Det er så lett å komme i drøs med dem, de er inkluderende og det er lett å føle seg vel i gjengen.
Hoho, ja, gulvet er tørket og ingen skade skjedd, ser det ut til. De ungene, de ungene...*ler*

Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fin vegg! :D

Har tenkt masse på deg de siste dagene, men det er jo fryktelig vanskelig å sende en melding. *fnise*

Vi ser på Lillyhammer ja, JR følger nok mest med, jeg pleier som vanlig å sitte med noe i fanget. ;)

Torilpia sa...

Knalltøff wallsticker :o)

Artig med jentekvelder .. kos dere .. klem fra meg :o)

Tryllehuset sa...

Den wallstickeren var suveren! Hvor kommer den fra? Vi er helt hekta på Lillyhammer, den er så annerledes alt annet "norsk" vi har sett, og likevel så utrolig "norsk"...på en måte! Vi ler og river oss i håret og gjemmer oss bak puter...artig!

Kathrine

Hilde - Feien og Fjong sa...

Kul wallsticker, men den repeaten er så kjeeedelig ;-) gler meg til torsdag. Må innrømme at du var heilt ny for meg. Det blir kjekt å treffe deg :-) sjåast!