fredag, mars 16, 2012

Tidenes bloggtreff?!?!?

I går kveld: 
Bloggtreff hos Dagdrømmeren...

Dette hadde jeg med hjem.

Fantastiske jenter... Digg mat...
Utrolige goodiebags... Fabelaktige premier...


Variert tapas fra 30 kokker!

Etter vi hadde skravlet og spist oss gode og mette
dro vi til Den franske landstil (Madla Amfi)
som holdt åpent bare for oss.
Der fikk vi champagne og goodiebags 
og i tillegg 30% rabatt på hele butikken!

Så gikk turen hjem til Tonje igjen,
for mer skravling, dessert 
og gaveutlodding!

Panna cotta og kaker til dessert

Innhold i goodiebag 1) Eva Solo drikkeflaske, bordskåner og te-sil. Wik&Walsøe fløtemugge. 
Rosendahl kopper. Telysholder, såpe og duftlys fra Huset på landet. Newby te. Pukka teposer. 
Carmex leppepomade. RenéFris stylingprodukter. Hjertepynt fra Kid.

Goodiebag 2) Hang på den store fra Den franske landstil,
inneholdt duftelys og bestemorklokke. Tror denne var sponset av Chic Antique.

Oppi Goodiebag 3) var alle disse pakkene!!!
Innholdet kommer i morgen... :)

For en fantastisk kveld -  ikke skummelt i det hele tatt!
Tusen takk til dere som fikk i stand dette.

*

God fredagskveld til alle dere skjønne som er innom!




13 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Høres ut som en fantastisk kveld!
Og det var litt av noen velfyllte goodiebags altsåå! ;)

Kos deg i helga!
Klem fra
Kjersti

Hilde - Feien og Fjong sa...

Har nettopp pakka opp. Så mykje fint. Som alle andre, er også eg heilt overvelda. For ein kveld! Kjekt å treffe deg. Ha ei god helg :-)

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Høres ut som du har hatt en fantastisk kveld og sååå masse flotte ting dere fikk også.
Gleder meg til å se hva som var oppi alle pakkene.

Ha en flott fredagskveld

Klem

Lillian sa...

HELDIGE dere er :D God helg !

snødronningen sa...

Høres ut som om dere hadde en fantastisk kveld,gleder meg til å se hva dere fikk,ha en flott kveld videre,klemmer hege

Anne Bente sa...

Ja, for en kveld! Utrolig koselig!
Kjempe hyggelig å treffe deg!

Klem Anne Bente

Frøken Fryd sa...

Det var heilt topp i går :) Har hatt Maia på besøk her i kveld og ho har ikkje landa heilt enno - og det er vel likt for oss alle. Det var heilt overveldande...

Gleder meg alt til neste gong :)

Klem Eli

PS! Tusen takk igjen for den skjønne gåva - du er herlig!

Nennes sa...

åååå så flotte gaver dere fikk, koselig kan jeg tenke meg :)

ha en flott helg!

dagdrømmeren sa...

Vi var knallheldige! Du, hvor gøy det var!
Kjekt å treffe deg!

Ønsker deg ei god helg
Klem Tonje

takhøyde sa...

Ja var det ikke en flott kveld vel - jeg har ikke landa helt!!
Herlige damer - skulle bare ønske at jeg kunne få snakke med noen fler...
klem Heidi :)

små øyeblikk med cams sa...

Hei, så fine bilder! Ser ut som det var en flott kveld :)
Legger meg til som følger her jeg, gleder meg til å se mer til deg :)
Stikk gjerne innom meg også hvis du vil, har forresten en fin give Away gående akkurat nå ;)
Ha en fin lørdag!
Klem
Camilla

Hegeslilleboble sa...

Ooo, det var noen kjekke goodiebags). Høres kjekt ut.

KROnPRINSESSENE sa...

Hei og takk for sist!
Så utrolig kjekt det var å få hilse på deg :)
Jeg har fortsatt ikke "landet" og kjenner jeg trenger tid på å fordøye alle inntrykkene...
En fantastisk kveld!
Herlig innlegg du har laget :)
Klem May Helen