lørdag, mars 17, 2012

Landstils goodiebag

Jeg hadde ikke med speilrefleksen på bloggtreffet,
og det ble desverre ikke så bra bilder med kompaktkameraet.
Derfor deler jeg heller bilder tatt i dag,
av det vi fikk da vi var innom Den franske landstil :)
Lyslykter fra Udesen Danmark

Duftelys og krem fra Love is Green

Skål fra Country Collection + duftelys og oppvaskmiddel fra Durance

Handlenett og klokke fra Lisbeth Dahl

Duftelys fra 2 i Spann

Skilt, notatbok og kort fra Lea

Pukka te fra M. Williumsen

Skjerf fra Rosenvinge

(Linselus)

Skjerf fra Cream

Og tilslutt premiene jeg vant på utloddingen hjemme hos Tonje. 
Det var en ring med en lilla rose også, 
men den falt fra hverandre så den må limes ;)

Julaften og bursdagsfølelse!

*

I dag har jeg hatt skikkelig vårrengjøring på loftet. 
Soverommet er blitt ryddet for møbler og rot som ikke hører til der,
og det sammen med gangen og badet er blitt grundig vasket. Deilig!

*

God lørdagskveld,
Klem fra Mari Ann




12 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Litt av en "Julaften" ja!
Blogg treff er GØY! :)

Nennes sa...

Så mye fint :)
Heldig du!

ha en flott helg videre.

Klem

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Herlighet så utrolig masse flott du fikk!!! Kan tenke meg det var en megakjekk kveld:-)
Ha en flott lørdagskveld, her surrer Valen tv i bakgrunnen hi hi.

Klem

Frøken Fryd sa...

Ja - det vart sannelig ein rik kveld :) For ein herlig gjeng! Eg gleder meg alt til neste gong.

Klem Eli

Lillian sa...

takk for add'en i bloggrollen :) Legger deg til i min! :) GOD LØRDAGSKVELD!

dagdrømmeren sa...

Rene juleaften på oss rogalandsbloggere :)
Jeg storkoste meg denne kvelden. Også hjemme hos meg. Det var så kjekt å hilse på deg
Tusen hjertelig takk for gaven!
God klem
Tonje

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herremin, for en mengde ting!! Heldiggris ;)

snødronningen sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen,så mye flott,og flotte bilder,det høres ut som om dere stor koste dere.ha en fortsatt flott søndag,klemmer hege

Anne Bente sa...

Heldige oss! Koste meg såå på torsdag, utrolig fin kveld! Kjempe hyggelig å treffe deg:) vi sees nok igjen tenker jeg!

Ha en finfin mandag!
Klem Anne Bente

Manuela - Mrs Hardy sa...

Jøss det var ikke lite heller!
Skulle ønske jeg var der og fikk hilst på deg...
Håper vi ses på neste treff da ;)

Manuela - Mrs Hardy sa...

Jøss det var ikke lite heller!
Skulle ønske jeg var der og fikk hilst på deg...
Håper vi ses på neste treff da ;)

Fabelaktig sa...

Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer!

Ikke sant vi var heldige :)

Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

Gode klemmer& fine tanker