onsdag, mars 07, 2012

Let the monkey out!

God onsdag kveld!

15 kommentarer:

Fabelaktig sa...

*smiler*

Ønsker deg en finfin onsdagskveld, jeg sitter værfast i Karmøy og venter på ett fly til Oslo.
klemklem

Fabelaktig sa...

*smiler*

Ønsker deg en finfin onsdagskveld, jeg sitter værfast i Karmøy og venter på ett fly til Oslo.
klemklem

Torilpia sa...

Artig innlegg :o)

Det er koselig å se på vel anvendt kvalitetstid .. :o)

Ha ei fortsatt flott uke - klem!

Torilpia sa...

PS .. også er hun jo helt nydelig - den lille prinsessa :o)

idyll sa...

Hahahah... fy søren så herlige film:) Sitter her og smiler for meg selv!! Ja, trofast slave på Pulz jeg, du og eller???

Ha en fin torsdagskveld, klem

idyll sa...

Hahahahah.. ja den var FINE:) Ååå ja men da er du flink! Jeg har som regel 6 dager i uken, det er herlig.. Men du.. Jeg tenker treningsdate:)

idyll sa...

Hmm, nei det er søren ikke jeg heller, hvorfor tror du jeg er der 6x ;) jobber med omfang og kondis:) heller LITE begeistret for det der fb bildet ja... Men gi en lyd hvis du vil treffes og henge på en gruppetime:)

idyll sa...

Er en lett blanding, attack, step, Sh'Bam, pump, spinning og litt egentrening innimellom:) Ja bare se etter en annen rosa gris du så finner du meg! :) Ha ei strålandes helg, klem

Vibeke / Mammas Hus sa...



Jeg inviterte deg via kontaktlista mi, men har også invitert random-folk, og siden du ikke hadde bilde eller et kjent navn trodde jeg du var en random, til jeg fikk spørsmålet ditt i går. ;P

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Kjekt at du ville være med på give awayen min, lykke til:-)
Så flink du er som har vært på trening, denne mammakroppen skulle også trent, men du vet....
alltid en unskyldning;-)

Ha en flott lørdagskveld

Klemmer

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Koselig video av din nydelige datter!

Stakk innom her for jeg ser at vi skal på bloggtreff på torsdag:-) Du som jeg gleder meg! Litt nifst også. Kjenner ingen.

Vi ses:-)

Klem fra Hjørdis

Emmas hvite borg sa...

He, he så herlig ;)
Ønsker deg en herlig onsdag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Snuskebassa sa...

Ja, dette blir storveis!
Snakkes i morgen :-))
Klem fra Liv

Frøken Fryd sa...

Tusen takk, skjønne deg, for i kveld :) Og så fant Tonje ein hjertelig pakke til meg i frå deg - du er no vel heilt herlig! No kan du tru at eg skal koooosa meg. Tusen takk skal du ha :) Det var veldig kjekt å treffa deg.

Herlig film du viser her, det var ei lita danseløve det der :) Nydelige!

Klem Eli

Fabelaktig sa...

Takk for en fortryllende aften!
Veldig koselig å treffe deg :)
Tiden flyr og man får ikke skravlet så mye, men akk så herlig vi hadde det.

Jeg er fortsatt helt overveldet over de fine goodiebagene, det var liksom over the top!

Fineste fredagen til deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.Smil og klem