fredag, mars 30, 2012

Tine K love

En slik stråveske ønsket jeg meg i hele fjor sommer,
men hadde dessverre ikke hellet med meg og fant den aldri.
 Da jeg oppdaget at Ostehuset solgte dem i år 
var jeg ikke sen med å ta turen innom.
Sto lenge og vurderte; peacetegn eller stjerne? skinn eller nagler?
Dere ser jo hva jeg endte opp med, jeg er superfornøyd med valget!

Her skrives det på bacheloroppgave så helgen min 
starter ikke før i morgen ettermiddag.
*Gleder meg*

Klem til alle som er innom :)

13 kommentarer:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så koselig veske. Kjekt at du fant den. Og så på Ostehuset av alle plasser!:-) Kan tenke du får masse glede av den.

God påske!!

klem fra Hjørdis

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Elsker vesken din, så klart du måtte ha stjerne som minner om søteste stjernebarnet:-)
Lykke til med oppgaven og god helg og påske til deg

Klem

små øyeblikk med cams sa...

Lekker veske!
Ha en riktig god helg og en god påske!
Klem
Camilla

Vibeke / Mammas Hus sa...

Selvfølgelig måtte du ha stjerne! ;D

Fantastisk fin ♥

Fabelaktig sa...

Åh så fin! Jeg ville valgte stjerne jeg også..

Herlig lørdag til deg og dine!
Her på Nesåsen er det sol, men huff som det blåser! USJ! Jeg og Nala skal til mamma og lage wontons, mannen er på jobb (sånn er det når mannen driver egen bedrift - alltid på jobb)

Takk for gode og varme ord inne hos meg!
DU er underbar!
klem

dagdrømmeren sa...

Denne var knallflott! Likte valget ditt!
Kjekt du ville være med på giveawayen min.
Ønsker deg en fin påske
Klem Tonje

Whitebite sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Whitebite sa...

Elsker! skjønn..
Elsker Lana også, som du viser til nedenfor her..herlig musikk!

god påske!

Annfrid sa...

Nydelig veske og jeg liker godt valget ditt.

Kjekt at du ville være med på min lille gi bort. Sukkerskålen har jeg kjøpt hos Skrik nog skrål her i Egersund. Men jeg har også kjøpt en hos Bazaren i Lyngdal. Har også hørt at de finnes på noen Jernia butikker. Får håpe det er du som blir den heldige:-)
Blir du forresten med på tur til Ølen Møbel?

Klem fra Annfrid

God påske!

Tulip sa...

Det var en fin stråveske. Liker sånne enkle vesker, kjekk til stranda eller til og fra trening:)

Torilpia sa...

Den var kjempestilig .. :o)

Ellers håper jeg dere har hatt en super påske og at livet ellers går på skinner (noen bumper her og der må man vel regne med .. men .. ) :o)

Stor klem fra Trøndelagen!!

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

KJempesøt veske.

MittSitt sa...

Hei.
Gratulerer med ny flott veske, kjempe tøff.
Du ble vinner av min bursdags give away, sender den i posten til deg, må bare få adressen din.
Klem fra Karianne