tirsdag, mars 06, 2012

Tips: musikk

De siste årene har jeg kjøpt veldig få cder. 
Musikk er liksom så tilgjengelig via andre kanaler.

I løpet av den siste tiden har imidlertid 3 nye fått innpass i samlingen,
og disse tenkte jeg å dele med dere.
(Sånn i tilfelle dere ikke vet hva dere skal finne på å ha i spilleren...)

Paul McCartney: Kisses on the bottom
Bilde fra play.com


Lana Del Rey: Born to die
Bilde fra play.com


Vinni, Bertine, Halfdan, Anne Grethe, Eggum, Elvira og Dolmen:
Hver gang vi møtes.
Har du ikke sett programmet har du gått glipp av noe fint!
Bilde fra dagbladet.no


Dette er altså hva jeg hører på for tiden. 
Hva hører du på???


2 kommentarer:

idyll sa...

Jeg eeeelsker Lana ♡ Går på repeat på jobben her siden jeg er djen;) stakkar kollegaene... ha en fin dag!

Luisa sa...

Fine CDer! Noe av det kjekkeste jeg vet når jeg har penger er å gå på Platekompaniet og plukke med meg CDer, vi har en kjempestor samling.