søndag, april 29, 2012

I love Ølen møbel!!!!

Ai ai ai! Hvor skal jeg begynne? 
Turen i går var intet mindre enn perfekt.
Jeg traff fine Cynthia, Agnes og Camilla kl. 8.00,
finere reisefølge kan en knapt tenke seg!
Fergen gikk kl. 9.00 og vel ombord møtte vi flere 
av de andre jentene som skulle på treffet.

Stemningen var god og skravla gikk i bilen.
*kremt*

Var ganske forventningsfull da vi kjørte forbi butikken,
for vi skulle først spise lunsj på Fugl Fønix.

Legg merke til alle kameraene på bordet!
Deilig tapas, spandert av Anita - eieren av Ølen møbel.

Så etterhvert var tiden kommet for 30+ bloggere å innta
DEN fantastiske butikken! 


Paradis for enhver interiørinteressert,
et besøk anbefales på det varmeste.


Fine damene Manuela og May Helen 

Herligste Eli

Etter tre (!) turer i kassen var det tid for 
kaffe, kake og champagne
Nam!

Agnes sikret seg en ny Tolix!

På snodig vis rakk vi fergen før alle andre,
ble litt tøysing på dekk her :)
Haha!

- og her er noe av det som har flyttet inn hos oss:
Stor takk til initiativtaker Silje for denne fabelaktige dagen!

Nå skal jeg snart finne senga, for i morgen skjer det noe spennende!
Dere oppdateres om det går i boks ;)

10 kommentarer:

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Herlig innlegg, men du kunne ha spart deg bildene av undertegnede hi hi. Kanonkjekke tur, me må jo sjå om me kanskje får t en "private" tur om ikkje aaaalt for lenge:-))
sova godt

Klemmer

Lisette sa...

Koselige bilder og fint skrevet:) kjekt å
Treffe deg igjen, godt humør har du!!!

Lillian sa...

ser ut som dere har kost dere :)
men si meg 30+? alle over 30 altså?

Frøken Fryd sa...

Haha - eg er berre heilt utrulig lite fotogen. Men det smilet der hadde eg nok klistra på heile dagen - FOR ein dag :) Eg vart nok høg på endorfinar av shoppinga, om det går an, er i lykkerus enno. Skulle gjerne fått min betre halvdel til å henga opp lampen eg kjøpte, men Brann blei nett grusa av Vålerenga - så dette er eit uheldig tidspunkt å spør om dette... Han meinte jo i utgangspunktet at den lampen me hadde var meir enn god nok. Det e rden sikkert, men denne er mykje finare :) Og så halv pris da, det er jo gitt vekk ;)

Gleder meg til å sjå kva som er på gong hos deg!

Klem ELi

Landliv i Ryfylke sa...

Ja, for ein fantastisk dag !!
Butikken er jo bare heilt magisk, og å vær der ilag med den herlige gjengen - TOPP !

Så fine ting du hadde fått med deg heim :)

Klem Birgit

pippilotta sa...

Sååå kjekt innlegg du har laget av DEN kjekke dagne me hadde i lag:)) Veldig trivelig å bli kjent meg deg og "korgå" hehe....måtte bare le når du trykka den inn i bilen :))
Håper vi ses igjen snart :))
Klem♥

Maliva`s verden sa...

Åh....høres ut som dere virkelig har kost dere. For en flott butikk, vertskap, mat og ikke minst noen herlige bloggere;o) Klem fra meg

KROnPRINSESSENE sa...

Så herlig innlegg du har skrevet om den fantastiske gårsdagen :)
Og fotogen jeg -NEI!
Veldig kjekt å se smilende deg igjen.
Gleder meg allerede til neste gang.
Klem May Helen

Camillaeli sa...

Så skønt indlæg om en ud over det sædvanlige hyggelig tur.
Det var så herligt at møde dig og de andre, og sikke en skøn tur vi havde i bilen ;o)
PS: Tillykke med fødselsdagen i dag!

TreToEn sa...

Takk for sist Mari Ann! Det var virkelig en fin dag!

Klem