fredag, april 27, 2012

Sol ute, sol inne...

Det varmer et mammahjerte å få en slik flott
selvplukket bukett av snart-fireåringen!

Bursdager planlegges for fullt her, 
men i morgen skal jeg noe helt annet.
En liten husmorferie til Ølen!
Det er flinke Silje som står for planleggingen, 
og Anita som tar i mot oss.
Jeg er så heldig at jeg skal få sitte på med Agnes,
tenker det blir en koselig tur!

Det blir det lenge mellom innleggene her.
Grunnen er en bacheloroppgave som er veldig tidkrevende.
Det hjelper heller ikke at jeg ikke lenger får lastet 
bilder fra minnekortet over til mac'en.
Noen som har tips til hvordan jeg kan fikse det?
Har prøvd to ulike minnekort... 

Ellers fikk jeg en Veldig spennende telefon i dag,
vet mer på mandag, men kryss fingrene for meg!

God helg!
Mari Ann

2 kommentarer:

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Herligste buketten plukket av små barnehender, det er lykke det:-))
Snakkes i morgen, gleder meg

Klem

Frøken Fryd sa...

Enig med Agnes, det er dei flottaste bukettane :) Gleder meg til i morgon eg! Tjohoo!

Klem Eli