tirsdag, mai 01, 2012

Vel overstått!

Tusen takk til alle som har sendte hilsen til meg i går
og til Stjernebarnet i dag. I morgen er det feiring i barnehagen,
før det siste selskapet er med små venninner og kompiser
på lørdag. Jammen er det stas med bursdag, 
i hvert fall når en er liten ;)




Min dag gikk for det meste med til forberedelser av dagens 4 års feiring,
men den besto også av overraskende blomsterbuketter og sushi ;)  

Litt bilder fra Stjernebarnets store dag:












Etter alle de besøkende hadde dratt hjem bestilte vi indisk take away.
Det er noe av det beste bursdagsjenta kan få.

Håper dere alle har hatt en flott 1. mai
med like strålende vær som vi har hatt i Stavanger!

Klem :)


4 kommentarer:

TreToEn sa...

Ser ut som frøkna var skikkelig fornøyd med dagen! Og så flink du er til å bake, kunstverk jo!

Klem klem

P.s hadde forresten møte med KH idag, var en helt ny en, men det lå vist veldig mye igjen fra vår tid.... hehe du legger igjen spor ;)

Torilpia sa...

Nydelige jenta :o)

Ser ut som om dere har hatt det kjempefint .. gratulerer til dere begge.

Herlige bilder!!

Ha en fortsatt fin torsdag og ei kommende super helg :o)

KROnPRINSESSENE sa...

Gratulerer til dere begge to :)
Litt av en bursdagsfeiring du har stelt i stand...
Ny sykkel ser jeg -stas!
Hurra for at du kommer på bloggtreffet ;)
Gleder meg allerede, men håper samtidig at fine mai skal gå seint hi, hi.
God helg videre.
Klem May Helen

teresebfoto.com sa...

For en fin bursdagsfeiring:) Og ikke minst kjekk blogg - har lagret deg i blogglisten min og titter innom igjen!

Fine søndagen til deg:)