mandag, juli 09, 2012

Alcudia

Tradisjonen tro dro vi også i år en tur til Alcudia (Mallorca).
Vi hadde i år en flott leilighet på det meget 
familievennlige hotellet Viva Sunrise.

Vi ble gledelig overrasket over å få et renovert rom, hvor gule- 
og blåmønstrede tekstiler var blitt byttet ut med cremfargede.

De trehvite (gulnede sådanne) møblene hadde fått seg noen runder 
med malerkosten, og inntrykket var nå meget mer innbydende.
(Leser noen på hotellet skandinaviske interiørblogger mon tro?)

Her er noen bilder fra rommet vårt:



Hva synes du? Positivt overrasket over syden-standarden? 
Vi var i hvert fall veldig fornøyde.

Ha en fin dag :)

3 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hadde funka for meg ;)

Frøken Fryd sa...

Sjå det ja... Ikkje verst :) Gratulerer med bryllaupsdagen! Veldig fin familie :) Stjernebarnet er ei lita dokke. Herlig med gamle men som svetter hjerte, Hihi, skulle tatt bilde :)

Klem Eli

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Her kunne jeg definitivt feriert ja!! Men når jeg tenker meg om kunne jeg nesten feriert hvor som helst akkurat nå. Trenger mer sol og sommer sammenhengende, ikke bare en dag av og til. Vi er jo snart halvveis i juli.

Klem