søndag, juli 15, 2012

Fin helg!

Typisk fredag :)

På lørdag var vi på foajekonsert i Stavanger konserthus.
På programmet sto klassikere fra populærjazzen,
hvor utrolig talentfulle Christina Mae sto for vokalen.

I dag har vi feiret 3 x 30 år.
(Mamma/60, Stjernemannen/30)
Tapas og kaker - glemte å ta bilder av det meste.
Her er jubilantene ferdige med å blåse 
ut lysene på kaka - godt hjulpet av tre ivrige prinsesser.

Som min far sa: "det verste av alt er at hun kledde dem".

Håper dere har hatt en like kjekk helg som oss!


3 kommentarer:

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Herlige briller på en flott mamma!
Gratulerer så mye til begge to. Syns helgen har forsvunnet foretere enn fortest, men slik er det vel når en har det gøy?
I dag skal vi levere siste store bestilling, så NÅ ER DET FERIE!! På lørdag reiser vi til DK og jeg skal nok se etter Becksøndergaardskjerfet;-)) Vinrødt og sort, var det det?

Ha en flott dag Mari Ann

Klemmer

Frøken Fryd sa...

Gratulerer med jubilantane :) Slike kule briller skal jammen eg også ha når eg blir 60!

Takk for link til kjolen! Den er jo berre lekker da, men veit ikkje om eg tør egentlig.

Ha ein herlige mandag!

Klem Eli

Fjellets datter sa...

Gratulerer med de flotte jubilantene...syns brillene var flotte jeg!
Nyt uken.
Klem fra Kristin