søndag, september 09, 2012

Boktips + gave til deg?


Jeg vant denne fine boken i en give-away hos Linda.


I Trolljakten foregår handlingen ombord på Hurtigruta.



Julie og familien hennes skal reise med Hurtigruta,
men så forsvinner bamsen hennes.
Noen har tatt den og hun prøver å finne den igjen.


Hun treffer raskt flere andre barn som også er frastjålet sine kosedyr.
Sammen finner de frem til den som har "lånt" bestevennene deres, 
og uten å røpe for mye kan jeg si at det er Troll-Olav.

Når barna forstår hvorfor han har tatt bamsene blir han fort tilgitt.

Boken stiller flere gode spørsmål underveis som 
skaper grunnlag for fine diskusjoner.
Stjernebarnet liker boken godt og vi har lest den flere ganger.
(Men hun nektet å være med på bildene da jeg skulle fotografere den).

For info om hvor du kan kjøpe boka se www.cessa.no

♥ 

En annen kjekk ting med denne boken er at den også kommer 
som en app som kan brukes på iPhone, iPad og iPod. 


Forfatteren Cecilie Lanes har sendt meg koder
som jeg kan dele ut til 3 leser som da får laste ned denne app'en gratis.
Dessverre har jeg ikke testet denne selv da jeg har en androidtelefon.

Jeg velger å dele ut kodene til 
de 3 første som legger 
igjen kommentar om at de vil teste app'en.

Husk å skrive epost adr. din så jeg kan maile over koden,
den er nemlig bare gyldig til 26. september.


- Mari Ann - 




8 kommentarer:

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Så klart jeg vil prøve dette;-)) Tenker at mellomste søster hadde syns at det var kjempekjekt!
Ha en flott ny uke

Klemmer

the Folding chair sa...

Fine deg Agnes, sender koden på facebook :)

Malin sa...

Jeg vil også gjerne prøve :)
Malinss81@hotmail.com

Have a nicw evening

the Folding chair sa...

Malin: mail er sendt!

HusmorDronninga sa...

Og jeg vil gjerne teste den ut! :)

HusmorDronninga sa...

Tusen takk kjære deg!
E-post kan du sende til:
husmordronninga@gmail.com

the Folding chair sa...

Da er den sendt HusmorDronninga :-)

Malin sa...

Takk :)
Forresten skummelt fristende å lese om shoppingene dine, har lagt til mange nye nettbutikker på favorittlisten iløpet av de iste fem minuttene... :)