tirsdag, september 11, 2012

Hurry curry!!!

Hurry curry er navnet på
et krydder jeg kjøpte på Indiska for mange år siden.
Klarer ikke la være å tenke på det når jeg ser Stjernebarnets nye klær,
som delvis er i nettopp fargen "Curry".


Søte lille vennen fikk pakke herfra i dag.


Antrekket på bildet finner du her, her, her og her 
om det skulle være av interesse.


Jeg er såå fornøyd med at hun vil gå med noe som ikke er rosa!
("mamma, eg likte godt de klernå med den indiske fargen")


"Kan eg hoppa nå?"


Modellen i full fart videre til nye oppdrag.
Dere som følger meg på instagram vet at hun fikk ett antrekk til,
men det ble bare foreviget med mobilen.

Har du lyst å se det finner du meg under navnet 
mari_anns_pix 

(P.s. dette er ikke et sponset innlegg, men GID det var!!!!)

5 kommentarer:

top of the moon sa...

SÅ nydelig hun var i de fargene! BLitt litt fra Pomp på de små i år også. går visst ikke en sesong uten =)

Lynetmor sa...

Hei, så fine farger :-) Ha en fin dag :-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fin hun er ♥

Fabelaktig sa...

Hun er så vakkert!

Luisa sa...

Så søt! Kjempekul farge til en kjempekul jente :)