søndag, september 16, 2012

Jeg ♥ post

Da jeg var liten var noe av det kjekkeste 
jeg visste å leke postkontor.

Tror det var noe med stemplingen og innpakkingen.
Stjernebarnet liker også godt å pakke inn saker,
og da særlig teipe delen av prosessen.


Som voksen elsker jeg fortsatt å få post,
hvem gjør vel ikke det?

De som følger meg på Instagram så et lignende 
bilde for noen dager siden,
da postmannen kom med intet mindre 
enn fem pakker! 

*gøy*

Så nå tenkte jeg dere skulle få en liten titt
inn i mine pakker.


Armbånd fra ebay / Butter London neglelakk fra the beautybooth.com /  
hårprodukt fra the beautybooth.com / skuffeknotter fra ebay

Hentelappen var en Merida-duke til Stjernebarnet,
som hun fikk i dag - og absolutt elsket!


/ Merida-dukke fra biit.no (bildet er lånt derfra) /

Disse knottene pryder nå skuffene på skoskapet i gangen,
og vi synes det ble sneisent :)


Ønsker alle som er innom en fin ny uke!


- Mari Ann -

3 kommentarer:

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Pakke i posten er jo fantastisk gøy:-)
Venter på noe som jeg bestilte på ebay for evigheter siden, håper det snart kommer. Ellers så venter jeg på en gave fra mannen som jeg gleder meg til å bruke utover høsten, nemlig en herlig genser i strikk;-))
Håper dere har hatt en flott søndag i regnet.

Snakkes, klemmer

Elisabeth, innerst i veien sa...

Pakke i posten er superdupert! Jeg digger jo ebay så det dukker stadig opp noen små pakker i min postkasse. :-)

TreToEn sa...

Jaaaaa, pakker er alltid moro :)