lørdag, september 01, 2012

Tyrkiske tendenser

Jeg forelsket meg litt i den tyrkiske keramikken, 
og angrer at jeg ikke kjøpte et stort fat som jeg tenkte 
ville bli for vanskelig å få med seg hjem.
Som kjent: where there's a will there's a way...
Noen små skåler overlevde i allefall den lange hjemreisen.



Stjernebarnet fikk opptil flere magedans kostymer 
med tilhørende hår/hodepynt.

Enkelte ting er bare så tacky/kitchy at de blir kule.
Souvenir-fotos fra en båttur. 
Disse blir flotte i skapet på jobben til Stjernemannen!

Aladinsko måtte jo bli med hjem
(hvorfor kjøpte jeg ikke i voksenstørrelse óg???)

- og "hu mor" fikk seg et nytt skinnbelte i høstens fineste farge.

I tillegg til en del te var dette det Tyrkia 
hadde å by på sånn shopping-messig :)

God lørdagskveld dere!

4 kommentarer:

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Likte så godt Aladdinskoene til Stella:-)) Sånne skulle vi hatt til vinteren. Flotte skåler og bilder, blir nok flotte i skapet til mannen de.
Fortsatt god lørdagskveld

Klem

HusmorDronninga sa...

Ikkje verst!
Mange fine ferie-kjøp her :)

Camillaeli sa...

Sikke en masse fine sager. Jeg er da også helt vild med Stellas sko, de er for fine!

Luisa sa...

Så masse fint! Jeg elsker slike fargerike ting, og ikke minst Aladinskoene :)