onsdag, oktober 17, 2012

Fra Kull til Kiss....

I går var jeg nok en gang så heldig å få overvære et kjempekoselig
bloggtreff - denne gangen på den flotte butikken
KULL på Tvedt-senteret.




Jeg hadde dessverre glemt speilrefleksen,
så det ble bare noen få bilder - tatt med "veske-kameraet".


Kull fører mange flotte merker, helt klart noe for enhver smak!


Så mye kult! Her er bloggerne på vei utenfor for 
å få en presentasjon av butikken 
og merkene By Nord og Ferm Living.


Flotte Wenche som er innehaver av Kull 
og flere andre butikker i distriktet (Zizzi og din Ztil)
fortalte oss om konseptet.



Supersøte og trivelige Gry 
(for anledningen hodeløs, men det veies opp av den fine puta) 
er Agentur for By Nord og Ferm Living.
Det tror jeg må være en drømmejobb!


Etter de veldig kjekke presentasjonene var vi så heldige
å få servert super digg Sushi sponset av Sabi Sushi.

I tillegg fikk vi en goodiebag med både 
- By Nord og Ferm Living kjøkkenhåndkler
- Skjerf fra Culture
- Hårpleie samples fra Amdal Frisør
(nærmeste nabo til Kull)

Og gjett hva?
Super heldige meg ble trukket ut som vinner av en stilig
betongvase fra Ferm Living!

Her kommer en liten sniktitt på innlegget som kommer 
i morgen, hvor det kommer et bilderas fra sofakroken vår.

Ny betongvase som dere ser!

Jeg handlet bare noe småtteri,
for like før bloggtreffet svidde jeg av 1500 kr på KISS billetter!!!
Veldig fornøyd med det - billettene legges ut for salg først på torsdag,
men jeg fant ut at ved å melde meg inn i Live nation Norway
så fikk jeg adgang til forhåndssalget via billettservice.
COOL el. skal jeg si KUL(L)T!
(se det var en link *lol*)

Foto lånt fra www.livenation.no

3 kommentarer:

Fargebarn sa...

Veldig kjekt å treffe deg igjen :)

Frøken Fryd sa...

You lucky lucky girl! Du er ein vinnar :-) Alltid like kjekt å treffa deg, du sprudlande skjønne dama. Gratulerer med Kiss billetter, wooop wooop!

Klem Eli

Camillaeli sa...

Det var super hyggeligt at se dig igen!!!