onsdag, oktober 31, 2012

{Førjulskos på Landstil}

Lørdag 3. november er det endelig duket for bloggtreffet 
vi har ventet på og snakket om siden mars/april!


{Førjulskos på Landstil}


Åååå, som jeg gleder meg!

Da herlige Maia var på Rogalandsvisitt i mars,
og det var treff hos Tonje,
ble det til et samarbeid mellom Frk. Fabelaktig og Landstil-damene.
Resultatet får vi altså nå på lørdag,
nevnte jeg at jeg gleder meg???

Maia er bare helt Fabelaktig til å organisere treff for oss,
og hun er rå på å hanke inn sponsorer,
sjekk denne lista:


Vi er mange som ser frem til denne dagen,
hvor vi skal møtes og sammen busse fra Stavanger til Moi,
og det ryktes at tiden på bussen vil bli meget innholdsrik.
(jeg skal ha rollen som "tause-Birgitte" til Maias Halvard??? tihi )

Deltakerne:
Bråtan | Renate
ElleMell | Hanne
Tretoen | Linnea
Frøken Fryd | Eli
Fabelaktig | Maia
Pink Lady | Tina 

Byfrua | Veronica
Fargebarn | Eline

Mellaogmalla | Linda
Bondekåna| Linda
Hildemora | Hilde
Vinkelveien | Lene
Siljes blogg | Silje
Grip Dagen | Marit
Min glede | Annfrid
Camillaeli | Camilla
Vakre dager | Tone 

Rom for alt | Penny
House of Bo | Bente
Mrs Hardy | Manuela
Fruehuset | Marianne
Feien og Fjong | Hilde
Lizas Verden | Analiza

Lisettes Perler | Lisette
Ella og litt til | Elisabeth
LillPastill | Lill Charlotte
Dagdrømmeren | Tonje
Snuskebassa | Liv Astrid
Meaning Moon | Cynthia
Et Levende hjem | Vibeke
Top of the Moon | Kristina
A little bit of me | Michelle
Elisabeths Idyll | Elisabeth
I vinduskarmen | Veronika 
Petrus&Petrine | Nann Karin
Jentene i Svingen | Karoline
Torbjørg i Stavanger | Torbjørg


Hva som skjer hos Landstil på Moi får vi komme tilbake til,
men i kjent interiørblogger-ånd kommer det vel muligens
til å forekomme litt shopping?



Vel tilbake i Stavanger skal vi ut og spise,
det gleder jeg meg veldig til! 
Sosialisering med en gjeng flotte damer,
som allerede er høye på livet kan umulig bli feil!

Dette blir så bra!





5 kommentarer:

Camillaeli sa...

Vi ses ;o)

i Vinduskarmen sa...

See you there! :-) Blir moro! :-)
Ha en fin dag!

Torilpia sa...

Så flott at noen tar initiativ og at så mange følger opp :) Kos dere!!
...

Herlig farge på chanel-neglelakken .. den likte jeg .. :) Og gratulerer med gevinst hos hjem-is .. herlige bilder av Stjernebarnet - både som is-spiser, prima-ballerina og do-kø-organisator :)

Ja også Gratulerer med ny jobb!!!
Spennende!!

Artig å titte innom her igjen .. lenge siden jeg har vært i blogg-modus. Akkurat ferdig med frokost og dette ble en flott start på bloggrunden jeg har tenkt meg på idag :)

Ha ei flott helg - og kos deg på bloggtreff :)

Tulip sa...

Moro blir det helt sikkert:)
Kos dere dAMER!!

meaningmoon sa...

Jaaa gleder meg masse masse!!! Tusen takk for tips om at jeg hadde vunnet hos Lotta, gratulerer deg og med å ha vunnet hos kronprinsessene!!! Snakke på løøørdag! Klem <3