tirsdag, oktober 09, 2012

Pippi Langstrømpe

På lørdag var Stjernebarnet og jeg på Sola kulturhus 
for å se teaterforestillingen om  

♥ Pippi Langtrømpe 

Her er min egen lille Pippi.
Litt snacks til forestillingen...
De gale har det godt :) 
Endelig startet forestillingen.
Her er Pippi & co på marked,
hvor hun banker verdens sterkeste mann!
Min favoritt scene :)

Her er en scene fra skolen
(jeg kan ikke huske at det var så ille på skolen,
sjekk fangehullet under "kateteret")
Måtte fortelle Stjernebarnet at det er 
ikke slik på skolen på ordentlig - 
men hun var for opptatt med å følge med
på det som foregikk, 
tror mine kommentarer 
gikk henne hus forbi.

Her er pippi på kaffeslaberas,
veldig kult - men kanskje litt vel mye for de minste?

Stjernebarnet koste seg, men vennen hennes ble skremt tidlig
i forestillingen og måtte gå ut.

Jeg reagerte på at mye i forestillingen var veldig anderledes
enn jeg hadde sett for meg det skulle være,
men samtidig elsket jeg det.

Anbefaler forestillingen, men det kan være greit å forberede barna
på at det ikke vil være som å se Pippi på film.



- Mari Ann-

7 kommentarer:

Camillaeli sa...

Vi skal også se forestillingen med jenterne. Tak for de gode råd.

Tror at jeg vil vise dem dine billeder, så kan de forberede sig lidt ;o)

Luisa sa...

Åh så gøy! Jeg savner barndommen altså.. Får heller glede meg til jeg får noen små som jeg kan ta med på teater og slikt som jeg likte da jeg var liten :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så moro! Og så fine dere er ♥

Hedda snakker masse om Stella i Stavanger. (Naboen heter Stella)
"Sover Stella i Stavanger nå?"
"Når vi var i Stavanger hos Stella..."
"Sånn som Stella i Stavanger...?"

Emmas hvite borg sa...

For en nydelig jente du har!
Ser ut som en spennende og opplevelsesrik forestilling!
Heia PIPPI ;)
Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn,
eller kanskje en lekker lue fra italienske Barnum - prøv lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette ♥

tonje boganes sa...

Den har vi også sett! knallgøy! scenen fra skolen var morsom, hehe:)

Skjønn jenta di er!!

OG så kjekt å se deg igjen i går. Gleder meg allerede til neste treff på Moi. Skal du dit?

Ønsker deg en fin dag
Klem Tonje

tonje boganes sa...

PS: jeg klarer ikke å komme inn til deg gjennom google kontaktnettverk, lurer på om linken på bildet ditt ikke virker helt som den skal...

Klem igjen

En liten pause sa...

Takk for sist:) Så kjekt ut med teater:) Og for ei utrolig nydlig lita frøken du har! *klem*