onsdag, november 07, 2012

Denne fikk jeg av Landstil-damene!


Etter vi hadde shoppet fra oss på lørdag,
hadde Landstil-damene noen overraskelser på lur.
De startet med loddtrekning av gaver fra dem.
Gjett hvem som hadde det aller første vinnerloddet?


Tippet du meg så hadde du jammen rett!


Både overraskelsen og gleden var stor da jeg pakket opp
og så at jeg hadde vunnet "it"-genseren fra Barfota!


Stjernebarnet er villig modell 





Deretter ble det trekning av gaver fra Landstils leverandører,
og det må nevnes at Camilla vant et helt antrekk fra Cream,
Linda vant et antrekk fra Pulz og Analiza vant et industriskap fra Eskoleia.

Heldige, vi? *smil*


- Mari Ann - 






post signature

10 kommentarer:

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Gratulerer igjen med den fiiiine genseren!
Som jeg sier, du har alltid vinnerlykke;-))
Kjekt å treffe deg igjen, har du meldt deg på bloggtreffet i Egersund hos Annfrid 7. desember?

Klem

Camillaeli sa...

Tillykke med den super lækre bluse!! Ja vi er sørme heldige vi to ;o)

tonje boganes sa...

åååå, var det du som vant den? Heldig du er! Synes den var så stilig!:)

Ønsker deg en fin dag
Klem Tonje

PS: bli gjerne med på giveawayen min. Du kan vinne lekre øreringer fra The Butterflyshow... hvis du ikke allerede har meldt deg på;)

Torilpia sa...

For en nydelig modell du har :o)

Veldig fin genser også .. gratulerer :o)

Ser ut som om dere har kost dere masse .. artig bilde fra bussen med alle de rosa posene ..

Ha en fortsatt flott onsdagskveld - klem fra trøndelagen :o)

Tulip sa...

Gratulerer med gevinsten, flott genser.
Så bra bloggtreffet ble vellykka!

HusmorDronninga sa...

Heldigen! Den såg jammen snasen ut!
Ette bildene å dømma hadde dåke ein heilt knall dag! Om ikkje tapasen metta så mykje, så blei det nok champis såg eg ;)

Ha ei fine helg!
Klem fra
Kjersti

Penny sa...

Gratulerer med den fine genserer, kjekt med vinnerlykke! :)

Fin søndag til deg!

klem Penny

Frøken Fryd sa...

Hei på deg. Stjernebarnet er berre så skjønn, og for ein flott modell! Helidgen deg som vant genseren :-)

Klem Eli

ELLEMELL sa...

heldige deg altså! lekker liten sak! både genser og lille søte jenten!

har deverre ikke sett kommentaren din hos meg før nå. Julestrømpene som maia fikk koster 179,- men om du vil ha, får du 20% avslag siden du skrev kommentaren før 15/11. :)

gi meg en tilbakemelding du:)
klem ellemell

teresebfoto.com sa...

Gratulerer med genser - så heldig du er:)
(Ååå for en nydelig jente:))

Fin fin lørdag og adventstid til deg:)