tirsdag, november 06, 2012

Førjulskos på Landstil

Da har den fantastiske dagen vi hadde gledet oss til både kommet og gått,
og igjen sitter 47 bloggdamer og sprudler av glede over det vi har vært med på.

Beklager mye dårlig bilder, lot speilrefleksen bli igjen hjemme 
da jeg hadde litt for stor tro på mobilkameraet ;)

Spente damer ventet på en litt forsinket buss ;)

Tone, eieren av Landstil, ønsker velkommen.
Frk. Fabelaktig til venstre :)

Jorunn Rødland sang med vakker stemme og en fantastisk utstråling!
Magisk stemning.

Noen *kremt* tok muligens mer enn ett glass...

"Kremt igjen".
Jeg skulle kanskje kjøpt meg facebook-burger menyen 
på Esso'en vegg-i-vegg,
som så mange andre gjorde ;)

Usikker på om noen turde sprette denne? Lekker var den i alle fall.

Knotter for en hver smak...

Flotte Birgit var på plass!

Skjønne Kristi med sin fine mamma Torbjørg.

Litt av det som havnet i korgen min...

Småsnacks fra Barfota

Skulle nok kjøpt en slik neonrosa eske likevel, hadde vært flott på kontoret.

Fine vannflasker og termoser. Telys-holderen til høyre ble med hjem.

Julestemning! Te-lys holderen til høyre ble med hjem ;)

Det beste fra Ryfylke samlet på en plass??? (hehe)
Alltid fjonge Hilde og Birgit i bakgrunnen.

Mange damer og mange rosa poser!

Mine rosa poser :)

Kuleste Maia og herlige Lotta,
satt rett overfor meg og Linnea på restauranten.
Vi var vel blant de som fikk mest mat,
se under!

hehe, bare tøyser - vi fikk litt mer
men det var dessverre ikke alle som var like heldige!

Men det ble visst fri flyt av champagne etter hvert,
så aldri så gale.... ;)

Jeg har noe goodiebag innhold, samt innkjøp og premier å vise, 
så følg med de nærmeste dagene!


Ting tar litt tid - jeg trives utrolig godt på den nye jobben,
men i dag ble klokken nesten 19 før jeg var hjemme.
Det var litt i seneste laget :)

- snakkes plutselig!



- Mari Ann - 






1 kommentar:

Frøken Fryd sa...

Hei hopp, du er topp! Nett som å skriva i ei minnebok ;-) Men me har jo gode minner etter laurdag, middagen er blitt til ein god historie og ein har fått senka skuldre og henta seg inn att etter ein herlig laurdag.

Kl 19 er for seint, unge dame. Du må komma deg heim før... Men av og til så må ein berre, I know.

Gleder meg til neste gong me treffes.

Klem Eli