fredag, desember 07, 2012

<Ønskeliste>

Tradisjonene tro, jo nærmere jul, 
jo flere forespørsler om hva vi ønsker oss :)

Så vi får starte med det viktigste,
Stjernebarnets ønsker:
(med linker under)




Barbie 3 etg. drømmehus
(måtte bare ta det med, men vi har kjøpt dette)








(alt i denne serien er visst interessant,
særlig dukkene, helst i rosa el. lilla)


Jeg og Stjernemannen ønsker oss
(på deling, hihi)





(room21.no gir forresten 100 kr i rabatt 
om du taster inn koden NOXMAS
= dagens økonomiske tips)


Ok, denne er bare til meg ;)
Fredrik?


EMU tøfler str 39



Økonomisk bidrag til nytt fjernsyn :)




Skal tenke mer, og oppdatere om litt!

Hva ønsker du deg til jul?
trenger litt tips...




2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Nja, jeg har ønska meg nyttige ting som steketermometer og sånt, ha ha ha. Bør finne noe skikkelig lekkert og ønske meg fra Mannen.

Landliv i Ryfylke sa...

Så lurt å legga listene inn her. Eg får prøva å uska å gjer det til neste år - litt seint nå kansje.. ;)

Ønsker deg og dine ein fin søndag !
Klem Birgit