søndag, mai 26, 2013

Sommerkos på Haugalandet


WEEEEEEEEEEEE!!!!!

Nå er det mindre enn en uke til det braker løs på Viksemarka!!! 50 fantastiske bloggerinner møttes til tidenes (ja, for de blir bare bedre og bedre!) bloggtreff.

Det er fabelaktige Maia og fineste Karianne som står bak og inviterer til sommerens store happening.

I tillegg forstår jeg at det er flere andre deltakere som har vært med og landet sponsorer - og sponsorer er det ikke mangel på! Hekkan! Skal lage et innlegg for å takke dem i etterkant.

Men ååååh, som jeg gleder meg til å treffe alle de fine damene, noen kjenner jeg fra før, men mange er ukjente. Alle er vi i samme båt (på samme mark?) og sommerfugler er som vanlig til stede. Av erfaring vet jeg at high'en varer leenge etter festlighetene er over. 

**Gleder meg**

Jeg reiser med Flaggruten fra Stavanger til Haugesund på lørdag kl 09.50, og hjem på søndag kl. 15.35. Scandic hotel som de fleste andre. 

Jeg er sååå spent!!! Hva skal jeg vel ha på meg? *knis*


Mari Ann

2 kommentarer:

Penny Hui sa...

Flaggruten har jeg ikke tenkt på. Muligens vi sees på flaggruten da :)

klem Penny

Luisa Fernanda del Mar sa...

Kos deg en hel haug :D