onsdag, juni 05, 2013

Amundsen Spesial

Amundsen Spesial er navnet på butikken(e)
til ekteparet Eva Mariann og Trond Amundsen,
som driver Amundsen Trading.

Amundsen Trading har enerett på engroshandel
av de fabelaktige JME produktene fre Jamie Oliver.
De er også forhandlere av Whittard sine gode kaffe og te-produkter.

Trond og Eva Mariann er to sprudlende og karismatiske 
personer som det var veldig kjekt å høre på.

Gavmilde er de også, se hva de hadde med til oss (x 50 bloggerinner!)

Goodiebag som inneholdt intet mindre enn tre JME produkter.
Pesto, olivenolje og blanede olivener.
MMMmmm!

I tillegg hadde de med en full goodiebag
med Whittard produkter til hver og en av oss!
Instant kakao, instant te, nydelige kjeks
og forskjellige smaksprøver.
*Dån*

Som jeg skrev for noe dager siden har
jeg testet chilli-kakaoen, og den var god!
Prøv den da vel!

Tusen takk til Trond og Eva Mariann
for at dere tok dere tid til å komme og prate med oss!


Psst:
Amundsen spesial har akkurat åpnet nettbutikk, 
trykk her for å besøke den. 
De er også å finne på 
instagram @amundsenspesial
og på facebook.

2 kommentarer:

Luisa Fernanda del Mar sa...

Skal sjekke ut! Så gøy du har hatt det da :D Chilikakao er så nam nam, har alltid det når jeg er hos Sjokoladepiken :)

Vicky Holmedal sa...

Alt var fantastisk! Jeg skal invitere venninne mine til en gourmet kveld og skal lage noe got med de tingene vi fikk.


Klem
Vicky