søndag, juni 02, 2013

PARTY på Haugalandet!

I går var dagen for Bloggtreffet endelig her!
50 bloggerinner samlet til fest hjemme hos skjønne Karianne.

Her står Maia og tar i mot alle med rosa boblevann.
Artig bilde, legg merke til alle fotografene i bakgrunnen!

Nam!

Jentene hadde styrt og pyntet og resultatet var nydelig og helt perfekt!

Karianne ser ut som en vakker gudinne der hun ønsker oss velkommen.

Maia og! (På din egen måte skjønne deg!)
Her i et forsøk på å skjule party-trusa *lol*



Lekkert!

Fantastiske Kristine Vikse festet med oss etter hun hadde fortalt oss historien bak bedriften sin. Hun hadde med seg høstens kolleksjon "Blackbird" - der var det mange plagg jeg ønsker meg!

Vicky vet å lage liv!!! 

Åshild, det var kult å treffe deg!
I soo like your style!


Periodevis trakk vi innomhus, da det var litt ekstra kaldt i kastene utenfor.

Dette skjønne ekteparet, som driver Amundsen Spesial, 
kommer jeg tilbake til i et eget innlegg. Herlige folk!

Vakre Nina fra det blide Sørlandet var den heldige vinneren av en stol,
sponset av Ølen møbler (hvor vi var på treff i fjor).

Frk. Fabelaktig - du er i sannhet FABELAKTIG!

Ja, her snakkes det om pulesveis...! *ler*

Nok en fabelaktig dame, Eli, aka Frk. Fryd.

Vicky og Maia

Denne dama var ikke tapt bak en stol (haha!)
Greit med sitteplass i heisen, og jammen fikk den ikke plass i smartbilen og!
Sjekk hashtag #haugakos på Instagram!

Tusen takk til alle som var tilstede i går,
det var en fabelaktig aften!

Maia og Karianne: You rock!

P.s. Goodiebag innlegg kommer!


Klem, Mari Ann

9 kommentarer:

Frøken Fryd sa...

Hallo der, og takk for sist :) Sidan eg elsker, absolutt elsker, å sjå bileter av meg sjølv så blei eg kjempe begeistra no {kremt} med blåsehår, svett og blank og godt sleten.

Som alltid, ein rein fryd å treffa deg, du herlige sprudlande vesen! Så kjekt innlegg og festlige bilder.

No går eg motvillig til sengs, eg hater at helga er over.

Klem Eli

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Så aldeles herlig ut! Skulle ønske jeg ikke bodde så langt unna, slik at jeg hadde fått vært med på noe slikt en gang!

Klem

Prinsesse Elin sa...

Takk for et superhyggelig treff og en kanon kjekke fest! Her jobbes det med å "lande" etter ei helt fantastisk helg sammen de 47 fineste damene jeg vet om. Ha en fin fin mandag. Klem fra Elin :)

momentsandeasyliving sa...

Takk for sist..fantastisk opplevelse..

Er det ok at jeg låner et par bilder?

Martha

the Folding chair sa...

Hei Martha,
ja det var i sannhet en fantastisk dag. Bruk gjerne det du vil av bilder :)

klem

i Vinduskarmen sa...

Elsker vinklingen din på innlegget! Bra med litt humor og litt mindre perfekte bilder, selv om bildene faktisk er veldig fabelaktige! Me like! Ha en finfin kveld!

Vicky Holmedal sa...

Fantastiske bilder :) Jeg setter stor pris på at du tok bilder av meg :) ♥ Vi hadde så gøy!!! Gleder meg til neste gang vi treffes.

Stor klem!
Vicky

Pippi sa...

Hoho, der hadde eg jamen meg sneke meg inn og.. ;) Tusen takk for superfint kompliment (og ikkje so verst bilde, laaangt nedi champagnen), det set eg pris på!! Det var kjemepkjekt å møta deg, håpar me sjåast att:)

stor klem, Åshild/pippi :)

LilleLeo sa...

Det var så kjekt på treffet at jeg tror det tar lang tid før jeg og samtlige lander. <3 Det blir ikke mitt siste treff! :)