tirsdag, juni 04, 2013

Wik & Walsøe

Jeg elsker produktene til de norske porselensprodusentene Wik & Walsø.
Jeg har i flere år samlet på Alveserviset, og jeg bare elsker det.
Utformingen, designet - alt er så delikat!

Tenk at denne vakre skålen fra Leve kolleksjonen var 
oppi goodie-baggen på Bloggtreffet!

Er den ikke Fabelaktig?

Det var i grunnen ikke så vanskelig å tenke seg at det kunne 
ligge noe vakkert fra Wik & Walsøe oppi posene våre. 
Det ville ikke være første gangen *smil*!!!

Tre bloggtreff, og tre nydelige gaver fra disse rause menneskene!

Tusen takk til Linda Walsøe og Ragnhild Wik for deres fantastiske produkter!

I tillegg har jeg observert at de også sponset Bloggbliss i København 
med et annet produkt. Snakk om giverglede! 


2 kommentarer:

Frøken Fryd sa...

Eg elsker den nye skåla mi! For eg kjem nok sikkert til å bruka den meir som skål enn som lyslykt, trur eg :) Nydelig er den i alle fall.

Klem Eli

LilleLeo sa...

Jeg elsker også skålen. De er så vakre og sarte! <3